Gekkenhuis? wuttt. Ik was echt doodbang, Dit zou misschien wel m'n laatste dag zijn, Mijn laatste minuut, M'n laatste seconden. Ik zat nog liever met Momo in een kamer dan in dit ziekenhuis. 'Als we eraan gaan gaan we samen' zei Avery zachtjes. Ze was naast Harry komen zitten en hield zijn arm vast. Harry had z'n armen steviger om me heen geslagen en streelde m'n haar. De lamp begon weer met knipperen en het gegiechel werd erger. Mijn hart bonsde als een gek en Avery greep m'n hand vast. 'Dit is het dan Scar' zei ze zachtjes, 'Ik hou van je meis'. 'ik ook van jou' zei ik zachtjes terug. Het licht wat onder de deur vandaan kwam was verdwenen en er klonk keihard gegil. Ik liet Avery's hand los en bedekte m'n oren. Avery begon keihard te krijsen, Jezus dit was hell. Wie vond het ook een goed idee om een gekkenhuis in een ziekenhuis te maken? Vlakbij de intensive care?. Tranen stroomden over m'n wangen en er werd op de deur gebonst. De lamp viel uit en ik krijste het nu ook uit. Ik deed m'n best om uit Harry's armen te komen maar ik was te slap. 'Harry laat me los' riep ik uit. Ik zag amper iets maar ik voelde dat Harry's armen me loslieten. 'Blijf wel hier' zei Harry zachtjes. Ik zag Maddie vaag in een hoekje zitten, Ze had haar armen om haar knieën heen geslagen en haar ogen dichtgeknepen. Avery had zich aan een stoel vastgeklemd en de andere zag ik nog niet. Ik liep voorzichtig door de kamer heen en zag nu Romy en Niall. 'Dudes help die deur dicht te houden' riep Louis uit. Harry rende langs me heen en leunde tegen de deur aan. Juliet rende weg en Harry nam haar plaats in. Het was serieus een hell. 'Waar is Scarlett?' riep Jess uit, 'WAAR IS ZE?'. 'Hier' zei ik. Ik voelde twee armen om m'n middel heen en ik werd meegetrokken. Ik gilde het uit en probeerde me los te krijgen. Ik voelde iemand's ademhaling in m'n nek en ik zette m'n nagels in de armen. 'Omg Scar hou op' zei Jessica. De armen trokken zich terug en ik viel op de grond. 'Sorry hoor' zei Jess die over der armen wreef, 'Ik heb de uitweg gevonden en ik dacht ik bevrijd je even uit deze hell'. Ik begon zachtjes te lachen en Jessica greep een stoel. Ze gooide hem door het raam en licht viel naar binnen. Knipperende lichten verlichtte de hele kamer en Ik stond op. Ik keek naar buiten en zag hoe mensen politie auto's ingesleept werden. Die mensen zagen er echt uit als zombie's. 'Dude' zei ik zachtjes, 'Dat is niet bevrijd, Wat nou als ze nu naar binnenklimmen? we kunnen geen kant op'. De lampen gingen weer aan en er werd rustig op de deur geklopt. 'Ik ben het' riep dokter pimplebottom uit, 'Het is weer veilig'.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...