076

776 15 1
                                    

'Dus wat gaan wij op deze fantastische saaie dag doen?' vroeg Megin. 'Laten wij aardig zijn en boodschappen gaan doen' zei ik. Megin schudde haar hoofd en stond op. 'En zwervers geld geven' zei ik. 'Flikker op man Scarlett' zei Megin lachend. We waren ooit met school naar Duitsland geweest, Naar Dusseldorf ofzo voor een kerstmarkt. Er waren serieus superveel zwervers en ik had de neiging om ze allemaal geld te geven maar Megin had me tegengehouden. Uiteindelijk werd haar mobiel gestolen in de Mac door een stel dronken jongens en toen was ze dus mobielloos :). We hadden echt wel geniale dingen meegemaakt op school en naar school. Eigelijk mistte ik die tijd best wel.. 'Gaan dan?' vroeg Megin. 'Geen zin meer' zei ik terwijl ik een slok nam van m'n cola. We zouden echt de hele dag alleen zijn, De jongens hadden een interview, Amanda zat op school, Jess was met Josh weg en m'n moeder was werken. 'Mooi' zei Megin. 'We kunnen wel het hele huis beleggen met papier' zei ik, 'En dan op elk papiertje wat schrijven'. 'Oh my god' zei Megin lachend,  'Doen we toch niet'. Maddie's grote hoofd verscheen voor het raam en ik gilde het uit. Ik stond op en rende naar de voordeur toe. Maddie klopte op het raampje en ik trok de voordeur open. 'Elloooo' riep ik uit terwijl ik Maddie een knuffel gaf. 'wat ben jij blij' zei Maddie lachend. Achter haar liep Avery, De chagrijnige ginger. 'Het is koud' zuchtte Avery die naar binnenliep en der schoenen uittrapte. Ik sloot de deur en liep terug de woonkamer in. 'Dus wat gaan we doen?' vroeg ik nog een keer toen Maddie & Avery eindelijk zaten.



---------------------------------------------------------------------------------------


Iemand nog een idee om te gaan doen ?

Ben een beetje inspiratieloos enzoo :) 
Sorry voor het kleinee stukjee x 

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu