010

1.3K 40 3
                                    

Deze is speciaaal vooor Megin mwahahaa,

------------------------------------------------

Ik leek wel een gerimpelt oud vrouwtje toen ik het water uit kwam. We waren hier echt al best wel lang. Het was donker geworden en de meeste mensen waren al naar huis. Jessica was Niall helemaal vergeten toen ze ontdekte dat Josh Devine er ook was. Ik was Harry Louis en Zayn kwijtgeraakt en kon ze echt niet meer vinden. Iemand raakte mn elleboog aan en ik beschermde mn ellebogen. Geschrokken draaide ik me om en keek in het gezicht van een van mn beste vriendinnen Megin. 'MEGINN' riep ik uit terwijl ik haar een knuffel gaf. 'Wat dacht jij dan net?' Vroeg Megin lachend. Ik liet haar los en we liepen richting de wildwaterbaan. 'Weet ik veeel' zei ik, 'Ik voelde me gewoon aangerand'. We schoten allebei in de lach en ik schudde mn hoofd. 'Die mongool is er hier echt niet' Zei Megin. Toen we in het tweede zaten was er een jongen die het nogal leuk vond om m'n ellebogen te betasten met z'n rare gayvriendjes. 'omfg zullen we in dat ding?' vroeg Megin die me al het badje van de wildwaterbaan had ingeduwd. Ik zwom door de plastic dingen heen en wachtte tot Megin er eindelijk aankwam. Het was fucking donker buiten en echt ijskoud. Regen viel naar beneden maar we konden niet meer terug. We zwommen over het gezwel heen en werden meegevoerd met het water. 'Met wie ben je hier dan?' vroeg ik. 'Met Maddie maar ik ben der kwijt en ze is te chaggie' zei Megin zuchtend, 'Jij dan?'. 'Met Jess en nog wat andere' zei ik. We kwamen bij het tweede badje uit en een groep jongens zaten op de bubbels. Ik bekeek ze een voor een en herkende ze allemaal. Het eerste wat ik deed was mn ellebogen vastgrijpen en naar achterlopen. 'Wat is dit man?' vroeg ik. 'Ieeuw' was het enige wat Megin zei. Het was er echt niet knapper opgeworden, Die elleboogbetaster. Ik was z'n naam vergeten maar ik weet nog wel dat het klonk als een of andere soa of een besmettelijke ziekte en over de paar grote oren die naast hem zat was ook al veel veranderd. Zelfs z'n oren waren nogmeer gegroeit, waar was dat kleine jongetje gebleven?. Ik trok Megin mee terug naar binnen en we vlogen weer door de baan. 'Dit is echt raaaar' zei ik. 'Dafuqq man klote stalkers' zei Megin, 'Dacht dat ze hun lesje wel hadden geleerd van de vorige keer'. DRAAAIKOLK DRAAIKOLK DRAAIKOLK. Ik ging onderwater en kwam meteen weer boven. Ik keek recht in z'n gezicht en schoot in de lach. 'MEGINNNNN' riep ik uit. Twee armen grepen me uit het water en ik sloot m'n ogen. Dit was het, Nu werden we gekidnapt. Ik voelde me net zo'n kleuter die niet kon zwemmen als ik het water uit werd getrokken. Ik keek naast me en zag Megin staan. Dafuq man, wie had me dan vast?

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu