De sproeiers stonden aan en er tussen in stonden bakken vol met waterballonnen, Flessen vol met water, Gewone kleine flesjes met water, waterpistolen en bekers en shit. Het voelde raar om een watergevecht te doen rond 3 uur in de ochtend. We stonden allemaal ergens anders, ik zat samen met Maddie in Amanda's oude speelhuisje gepropt. 'READY SET GOOOOOOOOOO' riep mn moeder uit terwijl ze naar het midden rende om wat te pakken. We zagen iedereen voorbij rennen. 'Okee en hoe komen we hier uit?' vroeg ik. Maddie lachtte. 'Geloof me dat vraag ik me ook af' zei ze. Ik trapte het deurtje open en stak m'n been het huisje uit. Met spastisch bewegingen lukte het me om er uit te komen en ik rende naar het midden. Ik ontweek de sproeiers en greep een paar waterballonnen. Ik rende door en gooide Megin er een vol op haar rug. 'Fuck youu' riep ze uit. Lachend rende ik door en gooide er een kapot op m'n moeders hoofd. Koud water stroomde over m'n rug heen naar beneden en ik gilde het uit. Ik draaide me om en keek in het lachende gezicht van Josh. Ik raakte hem met m'n laatste ballon en rende daarna snel terug naar het midden. Een waterballon splashte tegen mn voeten kapot en ik hoorde Jess lachen. Ik greep een fles met water en rende op Avery af. Ik goot een klein deel over haar leeg en ze gilde het uit. Ik rende naar een boom en ging erachter staan. Stiekem bekeek ik iedereen, Zayn zat achter Sarah aan die keihard rondrende en probeerde alles te ontwijken. Jess deed haar best om Josh te raken, Maddie zat nogsteeds in het speelhuisje, mn moeder vulde haar fles bij, Megin en Avery probeerde elkaar te raken met waterballonnen en Harry, Tjaa idk wat Harry deed. Hij stond heel stil.met een waterpistooltje tegen de muur aan, Helemaal droog. Daar zal ik wel even wat verandering in brengen maar eerst Maddie. Ik rende naar het huisje en gooide een lading met water naar binnen. Ik rende door naar Harry en gooide de rest over hem heen. Zijn witte shirt scheen door en z'n sixpack verscheen. 'Rotblaaag' riep hij uit terwijl hij me raakte met z'n miezerige waterpistooltje. 'Mwahaha' riep ik uit terwijl ik naar de sproeiers rende. Ik voelde hoe twee gespierde armen zich om mn middel sloten en me tegen zich aantrokken. Ik draaide me om en voelde zijn lippen op de mijne. Hij zoende me teder en ik sloeg m'n armen om z'n nek. Ik schrok van het koude water van die rotsproeiers maar het boeide me niks. Het enige wat me nu boeide was de jongen die nu voor me stond en alles voor me betekende, De jongen die een van m'n idolen is, Myn celebritycrush, Myn leven: Harry Styles.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...