017

1.1K 36 3
                                    

Avery's grote blije hoofd dook telkens achter Harry op met Megin er naast. Ik probeerde zo veel mogelijk te negeren en gewoon op Harry te letten. Hij prikte ongemakkelijk in zn eten en ik greep m'n vork. Ik pikte iets van z'n bord weg en at het op. Harry keek me verbaasd aan en ik schoot in de lach. 'Dafuqq' zei hij. Hij jatte ook iets van mijn bord weg en at dat op. Ik had bijna alles al opgegeten en zat best wel vol. Avery's phone ging af en zij + Megin rende de wcs in. Megin gebaarde dat ik ook mee moest komen. Ik stond op en streek mn jurkje glad. Harry greep m'n hand vast en trok me naar zich toe. 'Had ik al gezegd dat je er echt fantastisch uitziet?' vroeg Harry. 'Al de hele tijd' zei ik lachend, 'Ben zo terug'. Ik maakte me los van Harry en liep naar de wc's. 'Jupp Scar is er nu ook' zei Avery. 'okee mooi' klonk Maddison's stem door de luidspreker, 'Volgende week gaan we naar Turkije, Megin jij zal het wss niet zo heel fantastisch vinden maar het is echt supermooi'. 'Ik koop denk ik maar alvast elleboogbeschermers' zei Megin zuchtend, 'Nu ga ik terug om Harry te bespioneren, Hmm jammer dat Zayn er niet is'. Megin verliet de wc's en ik trok m'n wenkbrauw op. 'Turkije is echt leuk' zei ik terwijl ik naar de spiegel toe boog. Ik veegde een beetje uitgelopen mascara weg en deed m'n haar goed. Ik keek naar Avery via de spiegel en lachtte. Ze deed me altijd denken aan dat meisje van Brave. Vooral door der haar. 'Hee Ave ik gaa terug' zei ik terwijl ik de wc's uitliep en terug naar de tafel liep. Harry trok me naast zich en sloeg zn arm om me heen. 'Dit is veel beter' zei Harry lachend. 'indd' zei ik. 'Stiekem weggaan?' vroeg Harry. 'Juaaa' zei ik lachend. 'Heb toch al betaald' zei hij. We stonden op en Harry trok me het restaurant uit. Het was best wel koud buiten en ik bibberde. Had ik toch maar een jasje meegenomen.. Harry sloeg z'n arm om me heen en we liepen door een soort parkje heen. 'Weetje Scarlett ik vind je al leuk vanaf het moment dat ik je voor het eerst zag' zei Harry, 'Je had mn hart al gestolen vanaf het moment dat je het podium opliep'. Hij bleef staan en keek me aan. Hij kwam steeds dichterbijer en ik sloot m'n ogen. Voorzichtig duwde hij zijn lippen op de mijne.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu