Pov Jess:
'Okee ik ga m'n reactie filmen als ik al die lelijke mensen zie' zei Scarlett. Met die lelijke mensen bedoelde ze onze familie die vooral bestond uit van die overbekakte mensen met grote huizen. 'Ik vind het al een wonder dat ze jou laten rijden' zei Chelsea. Ze had zich helemaal vastgeklampt aan de stoel en Harry schoot in de lach. 'Valt wel mee' zei Harry. 'Ach man zeik niet Chel' zei Scarlett, 'Ik kan je ook het water inrijden als je wilt'. Ze keek achterom en we knalden bijna tegen een auto aan. 'Voor je kijken' riep Josh uit, 'Omg Scarlett ik wil nog niet dood'. Scarlett keek weer voor zich en zuchtte. Het bleef een hele tijd stil totdat opeens de tomtom: 'U heeft uw bestemming bereikt' zei. Het was de stem van een oude pedo omdat Scarlett en Megin dat echt helemaal geweldig vonden. 'Welk nummer was het?' vroeg Scarlett. '2' zei ik. De auto vloog een oprit op van een enorm huis en Scarlett gooide haar deur open. 'We zijn er' riep ze uit. 'Omg' zei Chelsea zachtjes. Ik stapte uit en liep richting de voordeur. Er hing een briefje op: 'Volg de trappen omhoog en je komt er :) '. 'Zal ik eerst gaan?' vroeg Scarlett. 'Is goed mien jung' zei Chelsea lachend. Ze duwde de deur open en filmde zichzelf terwijl ze de trappen opliep. Ze zong het star wars liedje en ik schudde m'n hoofd.
Pov Scarlett:
'Ooh wauw' zei Chelsea sarcastisch, 'Nu zijn we opeens de trots van de familie'. Wij vielen altijd buiten de familie omdat we niet zo rijk waren als hun en ons 'Anders' gedroegen maar dit keer waren we de trots. 'Nu wel hea' zei ik. We hadden ons opgesloten op de wc omdat iedereen echt schijtirritant was. Arme Harry, Hij was daar nog. 'Chelsea tegen wie praat je?' klonk de hoge stem van m'n oma. 'Tegen m'n imaginaryfriend Fred' zei Chelsea. 'Kom eens van die wc af meisje' zei m'n oma. Ik schudde m'n hoofd en Chelsea opende de deur. 'Dus toch' zei m'n oma lachend. 'Oma het is hier niet leuk' zei ik. M'n oma schudde haar hoofd. 'Je kunt maar beter je vriendje gaan redden voordat Opa hem uitnodigt om mee te doen aan linedance' zei m'n oma. 'Dat kan ik beter doen ja' zei ik. 'Josh heeft het al gedaan' zei M'n oma lachend, 'Je zou Jess der hoofd moeten zien'. Ik liep de wc's uit en de zaal weer in. Het was al te laat, Harry deed vrolijk met m'n opa mee. Ik schoot keihard in de lach terwijl ik naast Jess ging zitten. Dit kon nog leuk worden ghehe.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...