045

791 28 6
                                    

'Nee' riep ik uit toen Megin zei welke film het was. Ik had echt al een trauma opgelopen van REC1 dus 3 zou wel drie keer zo erg zijn ofzo. De zaal was echt superdonker en de deuren waren afgesloten. Ik zat tussen Megin en Avery in en Harry zat achter me. Harry zat stiekem in mn nek te hijgen terwijl hij in mn schouder kneep. 'Astma niet zo in mn nek man' zei ik lachend terwijl ik me omdraaide. 'Mwuhuahuahuaa' zei Harry met een evil lachje. Megin schoot in de lach. Dat was iets tussen ons twee geweest toen we in het tweede zaten. We hadden het met biologie over Astma en er stond iets in het boek dat het latijns voor hijgen was dus sinds die dag vervingen we hijgen door Astma. 'Wat is dit voor rare film?' vroeg Niall zuchtend. Ik draaide me terug en op het grote scherm waren van die foto's te zien van mensen ofzo. 'Is dit em wel?' vroeg ik aan Megin. 'Uhm denk het' zei Megin. Ik greep m'n glas van de grond en nam een slok van m'n cola. Ik bukte om m'n glas weer terug te zitten en ging weer recht zitten. 'Ik vind hem nu al niet meer leuk' zei Avery zachtjes.Het was op een bruiloft ofzo, De jongen die het filmde was best wel cute maar ook wel weer gay. 'Awww' zei ik zachtjes. 'Nou Harry' zei Avery, 'je bent vervangen'. 'Sssh' zei ik lachend. De jongen filmde z'n oom ofzo met een of andere beet op z'n hand. 'IEUWW HIER BEGINT HET' riep Avery uit. 'Hij is echt schattig' riep Megin uit die een of ander jongetje aanwees. Ik schoot in de lach en ging naar achteren zitten. Harry ging door met expres hijgen in m'n nek en ik draaide me om. 'Je bent echt irritant Styles' zei ik lachend. 'Jupp omdat jij niet naast me zit' zei hij. Hij trok een pruillipje en ik gaf hem een kusje. 'Maar hey je zit niet alleen!' zei ik. 'Nee Haz ik zit naast je' zei Louis die zijn armen om Harry heensloeg. 'En ik' zei Niall die zijn armen ook om Haz heensloeg. 'Je hebt vrienden' zei ik lachend. 'Het is een wonder' zei Harry sarcastisch. 'Ik vind hem echt saai' zei Megin zuchtend. 'Ik vind hem nu al eng' zei Avery, 'Er is wat met die zus ofzo, Ik weet het gewoon!'. 'Houd je bek eens Ave' zei Maddie. 'Altijd zo aardig' zei Jess lachend. 'dankje Maddie' zei Avery. 'Hoezo bedankt?' vroeg Juliet lachend. 'Laat mij' zei Avery. 'Kom hier zitten' zei Harry met een pruillip. 'Er is geeneens plek voor mij' zei ik. Harry klopte op z'n schoot en ik klom over de stoel heen. Harry trok me op z'n schoot en sloeg z'n armen om me heen.

Pov Juliet:

Ik vond het dus echt niet eng, Die mensen waren alleen maar aan het dansen op een of andere bruiloft. Louis vond het ook nog leuk om superver van me weg te gaan zitten omdat ik het leuker vond achterin. Samen met Jess zat ik daar, We hadden wel het beste geluid. 'Zie die mongool' zei Jess die naar het beeld wees. Ik schoot in de lach. Het was een of ander mannetje met zo'n mini brilletje ofzo. Louis keek voor de zoveelste keer naar achteren en richtte daarna z'n aandacht weer op het scherm. Ik zuchtte en trok m'n benen op. 'Maak je geen zorgen' zei Jess, 'Hij houd het niet lang vol'. 'Oh dus het valt jou ook op?' vroeg ik. Jess knikte en ik zuchtte nog een keer. Die oom met die beet van de hond stond nu in de tuin, Er zat allemaal rood spul op z'n overhemd en ik kneep m'n ogen halfdicht. Okee hier begon het, Wedden?. Die oom keek echt heel eng die camera in en begon opeens bloed te spugen. 'OMGG' riep Avery keihard uit. Ik schoot in de lach. Ik keek Louis kant op en keek hem recht aan. Ik wiebelde met m'n wenkbrauwen en Louis stond op. 'Ello mij niet gezien' riep Jess uit die opstond en richting Josh liep. Louis kwam naast me zitten en trok me dichterbij. 'Eindelijk' zei ik lachend. 'Je bent gewoon onweerstaanbaar' fluisterde Louis in m'n oor terwijl zijn lippen de weg naar de mijne vonden. Hij duwde z'n lippen op de mijne en zoende me teder.

Pov Harry:

Scarlett's haar kietelde als een gek en ik blaasde het weg. Ze draaide zich weer om en keek me raar aan. 'Wat nou?' vroeg ik lachend. 'Niks' zei ze terwijl ze zich weer terugdraaide naar het scherm. Ze zat echt gespannen te kijken. Ik keek naar Avery die echt helemaal in elkaar gekrompen op de stoel naar de film keek. Haar felrode krullen vielen half over haar gezicht heen en ik vond het er een beetje eng uitzien. Megin was weggekropen ergens achterin met Liam, Juliet & Louis zaten klef te doen achterin en de rest kon ik niet zien omdat het te donker was. 'Omg' zei Scarlett zachtjes. Ik keek op het beeld. Die dikke oom zat op een balkon en Ik voelde hoe Scar tegen me aankroop. Ik sloeg m'n armen om haar heen en streelde zachtjes haar haar. Ik keek weer naar het beeld. Die dikke oom wiebelde en pleurde zo van dat ding af. Hij lag daar half dood op de grond en een of andere vrouw rende naar hem toe. 'Doe dat niet' zei Avery zachtjes in haar zelf. Die vrouw bukte over die man heen en de man schoot overeind. Hij beet die vrouw echt keihard. Hij trok dat vlees eruit ofzo. Ik was me echt kapot geschrokken en keek met grote ogen naar de film. Scarlett had haar gezicht verstopt in m'n shirt en ik begon keihard te lachen van de schrik. Die film was gewoon geniaaal !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mwahhaaa, beetje saai part stiekem. Serieuss REC3 moet jee echt een keer kijken ;p Die film is gewoon echt geniaal maar wel beetje engg. TOCH MEGIN ? MWAHAHAAA.

Vote/Fan/Comment :$?

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu