'Ga je mee de zee in?' vroeg Avery. 'Omg nee' zei ik, 'weet je hoe enge vissen er zwemmen? ik kijk wel hoe jullie zwemmen weetje?'. 'Okee' zei Avery die me meetrok richting de stijger. Ik begon te rennen en trok haar mee naar de zitzakken. 'en ga je?' vroeg Maddie meteen. 'nee man' zei ik, 'Dat vind ik echt eng'. Megin nam een aanloopje en sprong in een keer in het water. 'DAFUQ MEGIN DAFUQ' riep ik uit toen ze weer bovenkwam. 'Kom ook dan' riep ze uit. 'Ik kom wel' riep Maddie uit die erbij sprong. Avery liet zich van de stijger vallen en een plas zeewater splashtte over me heen. 'Ieeuw' zei ik zacht. Ik greep een zitzak mee en trok die mee naar de rand. 'Weet je wat ik ga doen?' vroeg ik. 'Zeg het eens meid' zei Megin. 'Ik haal een rubberbootje' zei ik. 'Beter blijf je hier' zei Maddie, 'ik uhmm, Loop anders wel met je mee'. 'ik kan prima alleen' zei ik terwijl ik richting de shops rende. Ik negeerde iedereen compleet en liep de shop binnen. 'kan ik misschien een rubberbootje lenen?' vroeg ik. De man knikte en gaf me een opgeblazen boot. 'Of jij wille krokodil' zei hij. 'Ik wille alleeen maar boot' zei ik, 'Danke'. Samen met m'n bootje rende ik terug en superblij legde ik hem in het water. 'Ik ga zo hard lachen als dat ding kapot gaat' zei Maddie. 'Dan ga ik echt huilen' zei ik. 'Of we duwen haar super ver de zee in' zei Avery. 'Ach zijn we er ook meteen vanaf' zei Megin. Ik boog voorover om het bootje dichterbij te trekken. Ik hoorde hoe iemand aankwam rennen en ik voelde hoe ik werd opgetild. Voor ik het wist ging ik kopje onder in het vieze zoute zeewater. Als snel kwam ik boven en keek ik om me heen. 'Was dit man?' riep ik uit. Ik voelde iets onder mn voeten en ik begon te gillen. Ik trapte van me af en het lachende hoofd van Harry verscheen voor me. Okay nu was het zeker, Ik was aan het hallucineren.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...