'Je moet wel goed eten' zei Harry die een stukje ei in m'n mond propte. Met tegenzin at ik het op en Megin gaf me een schouderklopje. 'Ik wist dat je het kon meid' zei ze. 'Ik heb echt geen honger' zei ik. 'Je hebt amper wat gegeten' zei Harry bezorgd. 'Twee broodjes kaas met dat stukje ei' zei ik, 'Das genoeg hoor Styles'. 'Okee Brooks' zei hij lachend. Harry pakte m'n hand vast en kneep er zachtjes in. Zijn groene ogen staarde in de mijne en ik glimlachtte. Ik keek om me heen, Romy en Niall zaten ergens ver achter ons. Laten we het zo zeggen: Iedereen had zich verspreid over de hele eetzaal behalve ik Harry Liam Megin Avery en Maddie. Dit zou ons laatste dagje hier zijn, Morgenochtend zouden ik Jess Josh en Haz terugvliegen naar de uk. We zouden vanmiddag nog voor de laatste keer gaan shoppen in de stad en Harry had nog een interview staan met een of ander beroemd turks progamma en ik moest gewoon van hem mee. De andere zouden twee dagen later terugkomen en dan moesten de jongens weg voor een week om allemaal interviews te doen verspreid door de uk. 'Waar denk je aan?' vroeg Harry. 'Over morgen' zei ik. 'Pff' zei Harry zuchtend, 'Dan begint alles met de papz enzo weer'. 'Management weet nog niks' zei Liam. 'Ik ga ze ook niks vertellen' zei Harry, 'Je weet hoe ze kunnen zijn'. 'Vertellen over wat?' vroeg ik. 'Over ons twee' zei Harry. 'Zouden ze het erg vinden dan?' vroeg ik zachtjes. 'Vast niet' zei Harry, 'Heb je trouwens al iets van je auditie gehoord?'. Mijn auditie ! Ik was het helemaal vergeten !. 'Omg nee!' zei ik, 'ik was het helemaal vergeten maar ik ben sws toch niet door!'. 'Je was echt supergoed' zei Liam. 'Ik heb het niet eens gehoord' zei Megin, 'Welk lied zong je ookal weer?'. 'Where the lines overlap' zeiden ik en Harry tegelijk. Hij trok me naar zich toe en duwde een kus op m'n voorhoofd.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Alweeer 50 parts ! en over 500 votes !
Superbedankt voor alle votes & Comments enzo ! Echt superleuk om die comments te lezen haha !
Ohjaa, Sorry voor het kleinee saaie stukjee !
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...