Helemaal gescrubt en gemasseerd enzo kwam ik terug op het resort. Ik had me echt kapot gelachen toen een of ander turks mannetje Megin gebaarde om op een stenen plaat te gaan liggen en hij vervolgens een of ander zeepzak pakte. Vervolgens schudde hij aan het ding en was Megin niet meer te zien door dat sop. 'Je zou maar over twee dagen jarig zijn' zei Megin lachend. 'Tjaa' zei ik, 'Kut leven'. Jessica was er voor de voor de zoveelste keer niet mee eens geweest dat ik m'n verjaardag niet thuis vierde maar ik had echt geen zin in al die aandacht. 'Gaan we zwemmen?' vroeg Avery. 'Ik heb best wel honger' zei ik. 'Dönertent is open' zei Maddie. 'Mwahaha byee niggas' zei ik terwijl ik doorrende naar de Dönertent. Er was bijna niemand en ik was meteen aan de beurt. De man duwde me een broodje döner in mn handen en ik liep door naar een tafeltje vlakbij het water. Ik at m'n broodje op en gooide de laatste stukjes in het water. Ik voelde me echt een of andere loner ofzo. Kleine kindjes zaten allemaal visjes te voeren met stukjes brood enzo en ik lachtte. Dat hoorde ik vroeger ook altijd te doen, Dan voelde ik me echt helemaal stoer. Of dan ging ik samen met m'n oma naar een meertje ofzo met een zak brood om de eendjes te voeren. Ik weet nog een keer dat Jessica zo jaloers werd dat ik meer brood mocht doen dat ze mij er erin duwde en ik dus gezellig tussen die eenden zat. 'Wat lach jij dan vriendloos?' vroeg Avery die naast me kwam zitten. 'Ik ben vriendloos' zei ik, 'pas op je zit op Bert'. 'Omg nee' zei Avery lachend. Amanda had jarenlang een imaginaryfriend gehad genaamt Bert wat Avery echt doodeng vond want het leek alsof ze met lucht praatte en om eerlijk te zijn was het ook echt doodeng. Maddie en Megin kwamen ook aanlopen en vanaf de andere kant kwam een meisje aanlopen. Ze kwam me echt superbekend voor. Ze had wel iets weg van.. Sarah?
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...