044

808 29 2
                                    

We hadden ons er supermakkelijk uitgepraat en Josh had ons ook nog geloofd. Gewoon een of ander verhaal over een hond kopen als ze terug waren in de Uk. Jess zag er nogsteeds lijkbleek uit wat eigelijk best wel onmogelijk was omdat ze enorm bruin was geworden in Turkije. Ze had me beloofd het aan mama te vertellen vanavond. Samen met Jess zat ik nu op het strand. 'Laat je het weghalen?' vroeg ik. Jess schudde haar hoofd. 'Ik wou het eerst wel laten doen maar ik vind het echt zielig' zei Jess, 'Ik ga mn eigen kind het leven niet afnemen en echt als Josh het niet wilt heeft ie maar mooi pech'. 'Tante Scarlett' Zuchtte ik, 'Klinkt ook niet, Ik voel me oud'. Jess schoot in de lach. 'Je spoort echt niet' zei ze. In de verte zag ik Avery en Megin komen aanrennen. 'Weet ik toch' zei ik. 'Wil je erbij blijven als ik der bel?' vroeg Jess. Ik knikte. Avery en Megin kwamen steeds dichterbij. Al snel plofde Megin neer in het zand. 'Ik ben goed' riep ze uit, 'Ik heb iets voor je geregeld'. 'Wattan?' vroeg ik lachend. 'Tjaa' zei Megin, 'Ik heb een zaal afgehuurt om film in te kijken maar het probleem is dat jij de film waarschijnlijk niet zo leuk vind'. 'Welke film?' vroeg Jess. 'Zie je daar wel' zei Megin lachend. 'Yoo Scar' riep Avery uit, 'Ik heb nog een cadeau voor je'. Ze gooide een hand vol schelpen naar me toe en ik ving er een paar op. 'Oh wauw' zei ik sarcastisch. 'Vind ik ook' zei Avery. 'Harry zoekt je een beetje' Zei Megin. 'Zal ik hem dan eens terug gaan zoeken?' vroeg ik. 'Ja doe dat' zei Avery. 'Nee blijf hierr' zei Jess, 'Ik heb je nodig'. 'Okeee' zei ik. Een groep van kleine kindjes kwam langsrennen en ze keken allemaal onze kant op. 'Ze komen ons terroriseren' zei ik zachtjes. 'Zo kijken ze wel ja' zei Megin. Een van de kindjes struikelde en trok de rest van de groep mee naar de grond. Iedereen stond snel weer op en rende verder. Ik schoot in de lach en liet me naar achter in het zand vallen. Ik zag twee benen naast mn hoofd en ik keek Harry raar aan. Geen wonder dat die kinderen zo keken. 'Haa Hazza' zei ik. 'Hier ben je dus' zei Harry lachend. 'Ik zei toch dat we haar eerder dan jou zouden vinden' zei Avery. 'Jaa' riep Megin, 'Wij hebben altijd gelijk'. 'Sure' zei ik sarcastisch. Harry lachtte en haalde zn schouders op. 'Ik zou hetzelfde zeggen als ik jullie was' zei hij, 'Nu steel ik der van jullie weg'. Harry stond op en trok me omhoog. 'Nooo' riep Megin uit. 'Byeee biatches' zei ik terwijl ik samen met Harry het strand afliep. Hij pakte mn hand vast en trok me tegen zich aan. 'Ik heb een speciaal plekje gevonden' zei hij zachtjes, 'Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden'. 'Ben benieuwd' zei ik. Harry trok me helemaal door een of andere bosjes heen en we kwamen al snel uit op echt een supermooie openplek. Het was eigenlijk gewoon een grasveld omringt met bloemen en in het midden stonden twee bomen waar een hangmat tussen gespannen was. 'Woww' zei ik zachtjes. 'Vind je het mooi?' vroeg Harry. Ik draaide me om naar hem en keek hem met een glimlachje aan. 'Supermooi schatje' zei ik terwijl ik zn hand losliet en mn armen om hem heen sloeg. Hij boog voorover en duwde zn lippen op de mijne. Hij zoende me zacht en teder terwijl hij zn armen om me heen sloeg. Het gevoel in mn buik leek wel te exploderen. Hij tilde me voorzichtig op zonder de kus te onderbreken en legde me in de hangmat. Hij kwam bovenop me liggen en plette me half. Hij trok zn lippen weg en keek me aan. 'Ik plet je hea?' zei hij. 'mwah' zei ik. We draaiden om van plek en ik legde mn hoofd op zn borst. Ik duwde mn lippen voorzichtig in zn nek en zoende hem daar zachtjes. Er ontstond overal kippenvel bij hem en ik lachtte. Ik haalde mn lippen weg en keek hem aan. Hij had zn ogen gesloten en zn borstkas ging snel op en neer. Hij gromde zachtjes voordat hij zn ogen opende en zn lippen weer op de mijne drukte.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu