Er zat echt een oerlelijk plastic bandje die niet kapot kon gaan om m'n pols heen en ik zuchtte. 'Waarom?' vroeg ik. 'Anders krijg je geen gratis drinken' zei Maddie, 'En niet zeiken anders knip ik die van je kapot'. 'Ik zeik niet' zei ik. 'Zullen we nou gaan?' vroeg Megin zuchtend. Het was echt superwarm en ik kon niet wachten om te gaan. 'Gaan jullie maar vast' zei Avery, 'Ik ben nog niet klaar'. Ik liep naar buiten en rende een stijle bult af en volgde de bochten naar het zwembad. Het was echt superdruk. Er stond een soort paddenstoel ding in het zwembad waar een groep jongens onder stonden te klote. Megin rende langs me heen en sprong zo in het water. Het water splashte over me heen en ik gilde het uit. Ik sprong ook in het water en mensen gingen aan de kant. 'Zie? zo doe je dat' zei Megin lachend. Het leek net of het zwembad en de zee in elkaar overliepen en ik zwom naar de rand toe. De zee was nog best wel ver weg en er was onder de rand nog een klein badje. Een van de jongens zwom naar me toe en Megin bleef vanaf een afstandje kijken. 'Megin' riep ik uit toen de jongen naast me stond. Megin schoot in de lach en verroerde niks. 'Hee ken ik jou niet?' vroeg de jongen. 'wil ik jou kennen?' vroeg ik terwijl ik een stap opzij deed. 'Volgens mij heb ik bij je op school gezeten' zei hij. 'kan wel' zei ik. 'Scarlett of niet soms?' vroeg hij. 'Nee Demi' zei ik. Megin kwam naar ons toe zwemmen en ging op de rand zitten. 'Oh dacht dat ik je kende' zei hij. ik durfde hem geeneens aan te kijken, Hoe wist hij m'n naam?. Megin kneep zachtjes in m'n elleboog en ik schoot in de lach. Ik bekeek de jongen en schoot nog harder in de lach. Dit kon echt niet waar zijn, Dat was de elleboogbetaster. 'Je stalkt ons gewoon Momo' zei Megin zuchtend, 'Ik zag je wel in het vliegtuig zitten en in de bus'. 'Echt niet' riep hij uit. 'Dude wat heb je met je haar gedaan?' vroeg ik. 'Ga gewoon weg en zoek een leven' zei Megin. Ze sprong weer in het water en trok me mee naar de andere kant. 'HIJ IS ECHT ENG' riep ik uit. 'Hoe kon je hem niet herkennen?' vroeg Megin, 'we hebben hem weken lang achterna gelopen'. 'Hopelijk gaat ie snel weg' zei ik. 'Beter gaan we pepperspray kopen' zei Megin. 'Beter ander resort' zei ik. Momo en zn vriendjes hielden nu Maddie en Avery tegen. 'Lekker laten gaan' zei Megin. 'Hun redden ze wel' zei ik. Het zou nog leuk worden hier...
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...