009

1.3K 44 16
                                    

'Hey babe' zei Harry smilend terwijl hij me een knuffel gaf. 'Hee' zei ik glimlachend. 'ik dacht misschien kunnen we gaan zwemmen' zei Harry. 'Wel een goed idee' zei ik lachend. 'Ja toch' zei Harry terwijl hij me een knipoog gaf, 'De jongens zijn er ook, Is Jessica al klaar?'. 'Jessica en klaar zijn?' vroeg ik, ' geloof me ze is nog lang niet klaar'. Harry schudde zn hoofd en ging op het bankje voor het huis zitten. 'Ach dan heb ik meer tijd met jou' zei hij terwijl hij me op zn schoot trok. Jessica kwam naar buitenrennen en trok de deur dicht. 'Let's go guys' riep ze uit terwijl ze naar Harry's zwarte jeep rende.  

Iedereen staarden ons gewoon aan alsof we fucking raar waren ofzo. Ik keek naar de mega glijbanen die er waren en werd er gewoon duizelig van. Het nadeel was: ik had hoogtevrees -_- vooral als je dan ook nog op trappen moet lopen. Wat nou als je mis stapt, flikker je dan dat hele eind naar beneden?. Of als je over die leuning heenflikkerde. Ik rilde en liep snel voorbij de glijbanen. Ik droeg m'n zwart witte bikini en had m'n mega winnie de pooh handdoek in mn armen geklemt. Louis kwam aanrennen en tilde me meteen op. Harry pakte m'n handdoek over en lachtte. 'C'mon sunshine'  zei hij lachend. Hij rende meteen af op de wildwaterbaanding, zo'n een die je in centerparks ook had. Hij liep met mij in z'n armen het trappetje af en gooide me daarna in het water. Het was ijskoud vergeleken met de hitte binnen. 'Omfg fuck you' riep ik uit. Louis zwom vooruit en ik huppelde er maar achter aan. ik was niet zo'n held in zwemmen. We gingen door van die plastic flappen door en kwamen buiten. 'Slome' zei Louis die me tegen zich aan trok. Hij hielp me over het verhoogde gezwel in de grond heen en dook daarna achter me aan. Dat ding was ongeveer even groot als mij geweest, Serieus hoe kwamen kleine kinderen er over heen?. De stroomversnelling trok ons mee en ik bleef half haken. Had ik weer -_-. Louis trok me mee en schudde lachend z'n hoofd. 'Ik wist niet dat je zo graag van me wou schatje'  zei hij. We kwamen bij een soort tweede bad uit waar een soort zitplek met bubbels is. Vanaf daar kon je twee weggetjes kiezen enzo. 'Laten we daar gaan zitten' riep ik uit terwijl ik Louis meetrok. 'Das koud' riep Louis uit. 'nee juist niet' zei ik terwijl ik ging zitten. Louis kwam lachend naast me zitten en sloeg z'n arm om me heen. Al snel kwamen Niall Jess en Harry aan en Harry trok me mee. we gingen weer naar binnen en Harry lachtte. ' Ik jat je weer terug'  zei hij. Hij had z'n armen beschermend om me heen geslagen en zorgde dat ik boven water bleef. Uiteindelijk kwamen we bij zo'n rot draaikolk uit en ik gilde het uit. Ik haatte die dingen, Ik had nooit de kracht om me eruit te trekken dus bleef ik meestal rondjes draaien tot ik misselijk werd en uiteindelijk een van die zwembadwachten me eruit hield. Harry liet me los en ik vloog onderwater. Klote Styles Klote Styles Klote Styles. Twee stevige armen grepen me uit het water en ik keek in Harry's gezicht. 'Je bent m'n held Haz' zei ik terwijl ik hem een kus op z'n wang gaf.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------   Mwahaha.    Ik zoek nog iemand voor Zayn en Louis dus als je wil comment hieronder ^^     

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu