Pov Megin:
Er waren een paar dagen voorbij gevlogen sinds Scarlett en Jess weer terug waren gekomen. Scarlett had nog een klein wondje op haar hoofd maar dat was alles. 'Laten we verstoppertje gaan spelen' riep Sarah. 'Is het erg als ik niet meedoe?' vroeg Jess. Ze wreef over haar buikje heen en ik lachte. 'Let's go' riep ik uit terwijl ik naar buiten rende gevolgd door Scarlett. 'Wie het laatste buiten is is hem' riep Sarah uit. Iedereen kwam naar buiten behalve Jess en Josh, Harry was als laatste buiten. 'Ik ga mooi niet met je meetellen' zei Scarlett, 'Ik ben supergoed in verstoppelen'. 'Sure jij wel' zei ik sarcastisch. 'Ik en Megin zijn hem wel samen' zei Liam. 'Dacht het niet' zei Louis, 'Dan gaan jullie rare dingetjes doen, Ik ben hem wel met Harry'. 'Alsof dat te vertrouwen is' zei Scarlett lachend. 'Ik offer me op' zei ik uiteindelijk, 'Ik ben em wel'. 'Of ik' zei Liam. 'ik ben em wel' zei Harry, 'zo erg vind ik het nou ook weer niet'. 'snel tot 100 of sloom tot 50' zei Juliet. 'Snel' zei Harry. 'ga maar' zei Scarlett die Harry richting een schuurtje duwde. Iedereen renden een andere kant op en ik zag Liam nergens meer. Ik had wel gedacht dat die mongool op me zou wachten maar nee, Wie wachten er nou ook op mij?. ik rende ook maar de bosjes door, Opzoek naar een goed plekje. Ik bleef lopen door de bosjes totdat ik opeens een 'Psstt' boven me hoorde. Ik keek omhoog en zag Liam hoog in een boom zitten. Hij zwaaide blij naar me en ik lachte. 'Jij valt zo nog een keer' zei ik zuchtend. 'Kom ook' zei Liam. Hij hielp me om de boom in te komen en sloeg z'n armen om me heen. 'Hier zijn we veilig' fluisterde hij, 'Alleen jij en ik'. Hij trok me dichterbij zich en drukte zijn lippen op de mijne.
Pov Scarlett:
Het was me eindelijk gelukt om op het dakje van de schuur te klimmen, Ik had vroeger echt te vaak verstoppertje gespeeld waardoor ik allemaal supergoede plekken wist. Hier zou niemand me vinden, nooit niet. Voorzichtig liep ik achteruit totdat ik tegen iemand aanbotste. Geschrokken draaide ik me om, Ik keek recht in het gezicht van Romy. 'Ik schrok me kapot' zei ik terwijl ik ging zitten. 'Anders ik wel' zei Romy zachtjes, 'ik dacht hier vinden ze me nooit'. 'Dat dacht ik ook' zei ik zachtjes. Romy kwam naast me zitten en ik keek voor me uit. Ik zag Chelsea en Luke de schuur inrennen en verderop Liam en Megin in een boom. 'Ik ga zo hard lachen als ze eruit vallen' zei ik lachend terwijl ik naar de boom wees. 'Of als wij door het dakje zakken' zei Romy. Het dakje was al niet veel te stevig. 'stil blijven zitten' zei ik, 'dan gebeurt er niks'. In de verte kwam Harry aanlopen en ik liet me naar achter vallen. De bladeren op het dak kriebelde in m'n nek wat echt een enorm kutgevoel was. 'jaa Romy ik zie je' riep Harry uit, 'Kom er maar af'. Romy stond op en liep het dakje af. Ha schele piet, Hij zag mij gewoon niet. 'Hee Niall Regenpier in het gras' hoorde ik Harry roepen, 'Je bent erbij'. 'Wie gaat er dan ook in het gras liggen?' riep Romy uit. Wie ligt er nou op een dakje? Of wie zitten er nou in een boom?. En dan praten we nog geeneens over Louis die doodleuk achter een boom staat. Oh god, Dit ging nog lang duren..
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...