065

683 28 1
                                    

Pov Harry:

'Scar als jij dan opkomt lopen' zei ik. Met een ukulele kwam ze oplopen en bleef meteen staan. 'En nu?' vroeg ze. De irritatie was te horen in haar stem en Chelsea schoot in de lach. Scar rolde met haar ogen en ik voelde twee armen om m'n nek heen. Serieus ik had een stalker. Ik draaide me om en keek recht in May's gezicht. Als ik iemand eruit kon stemmen was zij de eerste. Ik zag de blik in May's ogen terwijl ze naar Scarlett keek. 'Hee Miss China' zei Chelsea, 'val iemand anders lastig ofzo'. 'jaa wat zij zegt' zei Scarlett. Ze bond haar lange bruine haar in een knot op haar hoofd en zuchtte. Ik deed een poging om los te komen uit May's armen maar het lukte niet echt. 'Laat me los?' vroeg ik. May schudde haar hoofd en fluisterde in m'n oor: 'Ik weet dat je me leuker dan haar vind'. 'Ha dan weet je meer dan mij' zei ik terwijl ik der wegduwde. 

Pov Scarlett:

Ik werd helemaal gek van die May, Ze was overal waar Harry was en hing aan hem als klitteband. Die arrogante blik in m'n ogen stond me echt niet aan. Serieus ik zou blij zijn als ik eindelijk thuis ben!. 'Gaan we vanavond nog naar de bios?' vroeg Harry terwijl hij m'n hand vastpakte. 'Kan niet' zei Jess, 'We moeten meteen door naar huis, Mam heeft een date en we moeten op Amanda passen'. 'Oh fuck' zei ik, 'Morgen dan?'. 'Uhm jaa is goed' zei Harry. 'Kom je?' vroeg Jess. Ze stond stil voor de auto. 'Wacht' zei Harry, 'Scar kan ik je nog heel even spreken?'. Oh god hier komt het. In m'n hoofd speelde ik al van alles af hoe hij het zou uitmaken door die kutchinees. 'tuurlijk' zei ik. 'Ik breng der wel naar huis' zei Harry. Jess knikte en Harry trok me mee. We stonden ergens voor een vuilnisbak in een vies afgelegen donker steegje. Ik voelde me hier echt totaal niet veilig, Echt zo'n steegje waar je elk moment vermoord kon worden. Het enige licht kwam van de maan . Harry pakte m'n andere hand ook vast en keek me aan. 'Ik wil alleen zeggen dat jij het enige meisje bent die ik leuk vind en ik je nooit zou verlaten' zei Harry, 'En dat niemand tussen ons kan komen, En ik hou echt superveel van je en uhm jaa ik wil gewoon dat je dat weet'. 'Ik hou van je Styles' zei ik terwijl ik m'n armen om z'n nek sloeg en m'n lippen op de zijne drukte. 

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu