079

753 16 0
                                    

Er was niemand thuis, Nergens brandde licht en boven kraakte de vloer. Snel knipte ik een lichtje aan en rende naar de keuken. Ik duwde de lamp aan en rende naar het gordijn om m'n honkballknuppel te pakken. Ik trok het gordijn aan de kant en zag nergens de honkballknuppel staan. 'fuck' zei ik zachtjes terwijl ik een pollepel van het aanrecht greep. Ik liep terug naar de woonkamer en keek in elk hoekje. Ik was er van overtuigt dat er iemand was, Dat voelde ik gewoon.. Ik zette de tv aan om mezelf afteleiden van het idee. In de weerspiegeling van de glazen deur zag ik iemand staan. Ik knipperde mn ogen en het was weg. Ik verbeeldde het me gewoon, Ik wist het zeker. Was Harry toch maar meegekomen. Ik zuchtte en zette de tv wat harder. Ik plofde neer op de bank en staarde naar de tv waar een of ander saai kookprogamma op was. Ik voelde me gewoon bekeken. Het zou vast niet lang duren voordat mn moeder thuis kwam. Ik hoorde de voordeur in het slot vallen en Jess kwam binnenlopen. 'Klootzak' siste ze terwijl ze keihard de tussendeur dichtgooide. ze gooide haar tas door de kamer heen en kwam naast me op de bank zitten. 'Wat is er?' vroeg ik. 'Die klootzak denkt dat ie alles beter weet' zei Jess, 'Ik had echt wel gelijk man omg'. Ik lachtte en zette de tv zachter. De tv stoorde en viel uit met een knal. Ik gilde het uit en de lichten begonnen te knipperen. De lichten vielen nu ook uit en ik greep mn pollepel vast. 'Omg fantastisch' zei Jess. 'Er is hier iemand Jess' zei ik zachtjes. In de weerspiegeling van de glazen deur zag ik iemand staan. Mn hart klopte als een gek, De deur ging zachtjes open en een meisje liep naar binnen. Ze had mn honkballknuppel vast of ze moest ook Scarlett heten. Ik sprong op en trok Jess omhoog. 'Ga naar buiten' siste ik. Het meisje lachtte vals. 'Dat heeft geen zin' zei ze, 'De deuren zitten toch op slot'.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu