'Ik zei toch dat ik je mee zou nemen de zee in' zei Harry lachend. Hij had z'n armen stevig om me heen geslagen en streelde m'n haar uit m'n gezicht. Ik kon nogsteeds niet geloven dat hij zomaar hier was, Netzoals dat de andere er waren. 'Het was meer van "Oh ik duw je ff de zee in"' zei ik zuchtend. 'Stiekem well' zei hij. 'Omg Scar kom met mij in het bootje' zei Jessica. Ze deed een poging om er in te gaan zitten maar ze faalde elke keer en flikkerde er dan net naast. 'Okee' zei ik. Harry liet me los en ik liep naar Jess toe. 'Ik duw jullie wel rond' zei Josh lachend. 'Jaa en dan duw je ons zeker fucking ver en dan gaat ons bootje lek en hebben wij een probleem' zei ik. Ik sprong in het bootje en sprong raak ook nog. Ik hielp Jess erbij te komen en Josh duwde ons rond samen met Harry. 'Overgooien' zei Harry. 'Succes met dit ding op te tillen' zei ik. Josh duwde ons keihard richting Harry die ons weer terug duwde. 'omg omg omg' riep Jessica uit die zich stevig vasthield. Harry stopte het bootje en trok mij eruit. 'neee' riep ik uit terwijl ik me vastklampte aan hem. 'Schijterd' zei Harry lachend terwijl hij me een kusje gaf. 'Sorry hoor' zei ik terwijl ik Harry losliet en richting de kant zwom. 'Ooh dus je durft wel' zei Harry die me keihard inhaalde. 'Pest me niet zo' zei ik. 'Ik pest jou toch nooit schatje' zei hij terwijl hij me hielp de steiger weer op te komen. 'Dudes we gaan naar de kinderdisco vanavond' riep Juliet uit die met een flyer in haar hand zwaaide. 'Dat is echt eng' zei ik lachend, 'Die kindjes sluiten je helemaal in enzo en dan kijken ze je zo heel eng aan terwijl ze rondjes om je heendraaien'. 'ieuw stop' zei Jess, 'Je maakt me bang'. 'Hee Megin, Scarlett' zei Momo die was komen aanlopen. 'Ieuw' zei Jess, 'dat maakt me nog banger'. 'Ga eens weg ofzo' zei Megin zuchtend. 'Valt hij je lastig schatje?' vroeg Liam. 'Laat hem maar gewoon' zei ik, 'Hij merkt het vanzelf toch wel'. 'Niks laat hem gewoon' zei Megin. Ik greep Harry's hand vast en trok hem mee de steiger af. 'Ik wou dat zien' zei Harry lachend. 'das zielig man' zei ik. 'Jij vind alles zielig' zei Harry lachend. Hij sloeg zn arm om mn middel heen en ik lachtte. 'Misschien' zei ik. 'Dat dan?' vroeg Harry die naar een dikke vrouw wees met een ieniemienie chihuahua met een oerlelijk roze jasje. 'Omg das echt zielig man' zei ik, 'Dat ding heeft een keer Megin geprobeert aan te vallen'. 'Echt waar Scarlett' zei hij. Hij schudde z'n hoofd en bleef staan. 'Maar dat is waarom ik van je hou' zei hij zachtjes terwijl hij z'n lippen op de mijne duwde.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...