011

1.2K 40 3
                                    

'All that you want is under your nose' zong Harry terwijl hij me aankeek, 'Yeaah you should open your eyes but they stay closed, Closed'. Ik smold half weg maar Jess hield me staande. 'I i wanna save your wanna save your heart tonighttttt' zongen de jongens terwijl Louis een meisje op het podium trok. Ze had halflang blond haar en blauwe ogen. 'i can't be no superman but for you i'll be superhuman' zong Louis terwijl hij haar aankeek. Ze stopten met zingen en de muziek werd zachter. Josh drumde zachtjes nog mee en Louis gaf een microfoon aan het meisje. 'Wat is je naam?' vroeg Louis. 'Uhm Juliet' zei het meisje een beetje verlegen. 'Mooie naam' zei Louis terwijl hij haar een knipoog gaf. Harry ging op het randje van het podium zitten en haalde z'n hand door m'n haar. 'dankje' zei Juliet lachend. 'Ik heb je de hele avond zo'n beetje al lopen bekijken en uhm jaa ik vind dat je wel backstage kaartjes verdient dus ja' zei Louis terwijl hij hoopvol naar Paul keek die knikte. 'Omg echt?' vroeg Juliet. Louis knikte. Hij fluisterde wat in haar oor en er bestond een nog grotere grijns op haar gezicht. Ik mocht haar nu al. Niall knikte naar Paul en Juliet liep naar Paul toe. Hij hielp haar backstage en Harry ging weer staan. 'Omfg bofkont' zei ik terwijl ik naar haar toe liep, 'Ik ben Scarlett trouwens!'. 'Ik ben in shock' zei ze zachtjes terwijl ze daarna begon te lachen, 'Omg ik heb me dit nooit kunnen voorstellen!'. 'Ik weet het gevoel' zei ik lachend. Jessica kwam er ook bij staan en stelde zich voor. 'Hoe komen jullie backstage dan?' vroeg Juliet. 'Ooh gewoon gelukkig hebben' zei Jessica. Jessica had in die paar uren in het zwembad een enorme crush op Josh gecreeërd en staarde nu als een of andere zombie naar hem. Hij zwaaide naar haar en ze begon te blozen. ik schoot in de lach. 'Ik kan het nog steeds niet geloven' zei Juliet. 'Ik ook niet' zei ik zachtjes terwijl Harry me een knipoog gaf. Kwam er ooit nog een dag dat dat gevoel in m'n buik wegging als ik hem zag?. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

beetjee klein saai stukje haha, Heb echt keiveel om te leren nu -_- Hopelijk post ik vanavond nog een stukje anders morgen :) 

Comment/Vote/Fan :$?

x

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu