'We zijn undercover' zei Jessica lachend. We stonden samen in het donker te wachten tot een van ons eindelijk gewhappt werd waar we heen moesten. Jessica had haar bruine haar gekrult en droeg een goudachtig/zwart jurkje met zwarte hakken met studs erop, een infinity ketting en een zwarte armband. Ikzelf droeg een zwart jurkje met een rood riempje en Zwarte hakken met een strikje erop. Ik had m'n haar gewoon loshangen en niet gekruld ofzo. 'Wie whappt ons eigelijk?' vroeg ik. 'Opa en oma' zei Jessica, 'Het is bijna mama's 40e verjaardag'. 'Ohja' zei ik. 'Grapje' zei Jess lachend, 'Harry en Josh, Weetje al dat Niall een meisje heeft?'. 'Echt wie?' vroeg ik. 'Romy' zei Jess, 'ik heb der nog niet ontmoet, Zij en Niall hebben elkaar ontmoet in de supermarkt en kregen daar ruzie om een pak koekjes en juaa.. Nu hebben ze wat samen'. ik schoot in de lach. 'Dat is zo cute!' zei ik. Het was echt wel iets voor Niall om ruzie te krijgen met iemand over koekjes. Jessica greep haar mobiel en een enorme lach verscheen op haar gezicht. Ze stopte haar mobiel weg en trok me mee. 'Dit word nog leuk' zei ze lachend.
'ik dacht al dat we hier naar toe zouden gaan' zei ik lachend. 'Tjaa' zei Jessica, 'Daar kan ik niks aan doen'. 'Goh' zei ik. 'weet je al waar jullie naar toe gaan op vakantie?' vroeg Jess. 'Nope Maddie belt ons strax' zei ik. ik duwde de deur open en Jess liep naar binnen. Ik volgde haar en een of andere ober wachtte ons op. 'Miss brooks?' vroeg de ober. Hij had een enorme kale plek op z'n hoofd en hij keek me aan met een slome blik. oh god. 'Jupp' zei ze. 'Meneer Styles wacht op u' zei hij terwijl hij een hand op haar rug legde. 'Dan moet u mijn zusje hebben' zei Jess, 'En ik denk dat ze het zelf wel kan vinden dankuwel'. Ik knikte naar de man en Jess trok me mee verder het restaurant in. 'Creep' zei ze zuchtend. 'Hij was echt fucking eng' zei ik. 'Scarlett !' hoorde ik Harry roepen. Ik draaide me om en zag Harry zitten. Vlak erachter zat Josh en Jess liep meteen weg. M'n buik begon te kietelen en ik smilede terwijl ik tegenover hem ging zitten. 'Die dude heeft je dus niet hier heen gebracht' zei Harry, 'hmm ik had hem nog zo gezegd om dat wel te doen, Je ziet er trouwens fantastisch uit!'. Hij bukte voorover en gaf me een kus op m'n wang. 'Dankje' zei ik smilend, 'Die dude mocht me niet eens hier heen brengen, we hebben gezegd dat we het zelf wel konden vinden'. 'Bang voor hem schatje?' vroeg hij lachend. 'Misschien' zei ik. De ober kwam naar ons toelopen. 'Wilt u al wat te drinken bestellen?' vroeg hij aan Harry. 'Uhm doe maar eerst gewoon een cola' zei Harry, 'Wat wil jij?'. 'Ook een cola' zei ik. 'okee' zei de ober. Hij draaide zich om en liep weer weg. 'Hij is best wel eng' zei Harry zachtjes. 'Goh komt er ook een achter' zei ik. Harry lachtte en deed z'n haar goed. asdfghjkl. Als het kon was ik serieus een plas water geweest, Hij was de enige die me van binnen kon laten smelten. De ober kwam weer aanlopen en zette twee glazen cola neer. Hij legde er twee kaarten bij en liep toen weer weg. 'Wel snelle bediening hier' zei Harry. 'Of het komt gewoon omdat jij het bent' zei ik terwijl ik een slokje van m'n cola nam. 'Dat kan ook' zei hij. ik knikte en hield m'n hand snel door m'n haar. Harry staarde me aan en ik wendde snel m'n blik af. Ik nam nog een slok van m'n cola en begon m'n nagellak van m'n nagels af te krabben. Dat was een van m'n slechte gewoontes, Ik was gek op m'n nagels doen maar als ik zenuwachtig was was al m'n nagellak er binnen 5 minuten af. Harry legde z'n hand op de mijne en ik keek hem aan. Ik trok m'n wenkbrauw op en Harry schoot in de lach. 'Niet doen' zei hij, 'je nagels waren net zo mooi'. 'Ha Scarlett wat doe jij hier?' vroeg een bekende stem. Ik draaide me om en keek recht in een paar groene ogen.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...