'Trappen schatje' zei Harry lachend, 'anders halen we het eiland nooit'. 'Hmm nee ik laat jou lekker al het werk doen' zei ik. We waren nog geeneens 10 meter van de kust af en ik werd nu al gek van het reddingsvest. 'Kan dat rotding niet uit?' Vroeg ik zuchtend. Harry schoot in de lach en pakte zn mobiel uit zn zak. 'Styles je bent echt een mongool' zei ik, 'wat nou als het ding uit elkaar valt en we in het water liggen, dan gaat je mobiel mooi kapot'. 'Wees niet zo bang schatje' zei hij lachend terwijl hij zn armen om me heen sloeg. 'alles gaat toch al fout hier' zei ik zuchtend. 'Foto' zei hij. Hij trok me dichter naar zich toe en hij hield zn phone in de lucht. Ik glimlachtte en er klonk een fotogeluidje. Harry keek op zn phone en lachtte. 'Als jij verder trapt' zei Harry lachend. Ik begon te trappen en stuurde met een of andere hendel. Zo ver kwamen we ook niet vooruit. 'Zoo cute' zei Harry. 'Laat mij die foto eens zien' zei ik. Harry schudde zn hoofd en hielp me met trappen. Hij had zn mobiel alweer weggestopt en pakte het hendelding over. 'Kijk maar op twitter straks' zei hij. 'Haha omgg nee' zei ik. We waren nou nog zo'n 20 meter verder en hadden echt nog keilang te gaan. 'Scar waarom doen we dit eigelijk?' Vroeg Harry. 'Omdat we cool zijn' zei ik. 'Zal ik je in het water duwen?' Vroeg Harry lachend, 'je blijft toch drijven met dat sexy oranje zwemvest van je'. Niall en Romy haalde ons keihard in. 'Omg dudes das niet eerlijk' zei ik. 'Niet zeiken maar trappen' riep Niall uit, 'zo moeilijk gaat het ook niet!'. 'Ik zeg het toch Styles onze is kapot?' Zei ik zuchtend. 'Trappen Scar' zei hij. Ik begon keihard te trappen en we vlogen vooruit. Al snel hadden we Niall en Romy weer ingehaald en het eilandje kwam dichterbij. 'Weetje wat die man zei?' Vroeg Harry. 'Nopee' zei ik, 'ik verstond hem niet, ik hoorde hem alleen over haaien'. 'Hmm dan vertel ik het je ook niet' zei Harry lachend. Een golf duwde de waterfiets omhoog en ik schoot in de lach. Ik boog over de rand heen en zag dat er een hele muur onder water door liep, overal zwommen visjes en er zwom zelfs een schildpad. Ik ging weer recht zitten en ging door met trappen. 'Scar weet je zeker dat je verder wilt?' Vroeg Harry, 'we kunnen nu nog terug'. 'Jaa' zei ik. Ik was zo blij dat we bijna op het eiland waren dat niks me meer tegen hield. Ik had het echt superwarm en het zwemvest kriebelde als een gek. We waren er nu 5 meter er vanaf en ik keek naar de grote bomen die er stonden. Ik keek omhoog naar de boom en zag dat er een megadikke gele slang in zat. Ik begon te gillen en ik begon keihard naar achteren te trappen. 'Slangen zijn onzijdig' zei Harry. 'Omg je lult' zei ik, 'Zullen we asjeblieft terug?'. We raakten de stenen aan van het eiland en ik zuchtte. We konden niet zo makkelijk dus terugkomen, dit was wat iedereen bedoelde.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...