Ik sprong van het dakje af en rende over het grasveld heen. 'Ik zie je Scarlett' riep Harry uit terwijl hij naar me toe rende. 'Werd ook wel eens tijd ja' zei ik lachend. 'Je speelde vals' zei Harry met een pruillip, 'je rende gewoon rond'. 'Nou nee' zei ik, 'Ik zat gewoon te lang stil en aangezien je me toch niet zag'. Harry lachtte. 'Nu mag je me mooi helpen Louis Chelsea en Luke te vinden' zei hij terwijl hij m'n hand vastpakte. Ik hoorde Chelsea lachen en keek om me heen. Ze zat gewoon op een bankje te wachten tot Harry haar zag. Ik schudde m'n hoofd en zwaaide naar haar. 'Ik heb Chelsea al gevonden' zei ik. 'waar dan?' vroeg Harry. 'Kijk eens een keer naar links' zei ik. 'Je bent hier echt goed in' zei Harry, 'Buut Chelsea! Nu mag je ons ook meehelpen!'. Chelsea sloot zich bij ons aan en klapte in haar handen. Luke en Louis kwamen er ook bij en gaven elkaar een high-five. 'we hebben gewonnen' riep Louis blij uit. 'Nu heb ik zin in warme chocola met slagroom' zei ik terwijl ik Harry meetrok richting het huis.
'Wat dacht je van een weekendje weg?' vroeg Harry. 'Alleen met z'n tweeën?' vroeg ik. Harry knikte en kneep zachtjes in m'n hand. 'Ik betaal' riep ik uit terwijl ik Harry's hand losliet en opstond. Ik rende richting m'n laptop en nam m'n laptop mee naar de bank. Ik plofde naast Harry neer en klapte m'n laptop open. Ik starte hem op en keek naar de lelijke stickers die op de voorkant zaten. 'Ik moet die er echt afhalen' zei ik zuchtend. 'Met stickerverwijderaar' zei Harry. 'M'n oma zei altijd dat ze met pindakaas erook af gaan' zei ik terwijl ik m'n laptop op tafel zetten en opstond om naar de keuken te rennen. Met een pot pindakaas en een mes kwam ik terug. 'Serieus Scarlett?' vroeg Harry lachend. Jess kwam naar beneden met haar laptop en keek me raar aan. 'Mooizo' zei ik terwijl ik de pot pindakaas en het mes op tafel neerzetten. 'maak mij eens een broodje dan' zei Jessica terwijl ze haar laptop neerzetten. 'Als wij jou laptop mogen lenen' zei ik. 'okee' zei Jessica. Ze gaf haar laptop aan Harry en ik klapte mn laptop dicht. 'Uhm Scarlett?' vroeg Jess, 'Wat ga je met die pindakaas doen?'.
We hadden een weekendje weg geboekt ergens midden in een bos, We hadden Josh en Jess zo ver gekregen om mee te gaan. Gewoon omdat we midden in een bos zaten en als er dan een moordenaar is ze toch eerst Jess zouden vermoorden. We hadden vervroegt geboekt en zouden morgenochtend al vertrekken. Ik trok een koffer uit m'n kast en ritste die open. Wat zou ik allemaal moeten meenemen?. Ik nam altijd veel te veel mee en dan ook echt van die hele nutteloze dingen. Er werd op m'n deur geklopt en ik draaide me om. 'Jaa' riep ik. De deur ging open en m'n moeder kwam binnenlopen. 'Lukt het een beetje?' vroeg ze. 'Wil je me helpen?' vroeg ik twijfelend. Ze lachtte en kwam naar me toelopen. 'Natuurlijk wil ik dat' zei ze, 'ik verwachtte al dat je dat zou vragen'. Ze trok een stapel kleren uit m'n kast en legde het op m'n bed neer. 'zonder jou hulp kom ik nergens' zei ik. 'je bent zo weinig thuis de laatste tijd' zei m'n moeder, 'Ik zie je amper meer, Ik mis je echt enorm'. 'Aww' zei ik terwijl ik m'n moeder een knuffel gaf, 'weetje? binnenkort ben je verplicht om mee te gaan op tour dus neem maar alvast vrij'. M'n moeder lachtte en ik hielp haar mee de kleren uit te zoeken. Ik was echt blij toen twee uur later de koffer eindelijk gepakt was. 'Ga lekker slapen schatteke' zei m'n moeder terwijl ze een kus op m'n haar drukte, 'Je moet morgen vroeg op'. Doodmoe liet ik me op m'n bed vallen en wachtte tot ik de deur dicht hoorde gaan. Daarna sloot ik m'n ogen en viel ik al snel in slaap.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...