De auto stopte voor het huis en ik zuchtte. De dag was veel te snel voorbij gevlogen. We zaten tenminste niet meer in zo'n klein rot autotje. 'Het was echt gezellig vandaag' zei Liam. 'Indd' zei ik lachend terwijl ik de jongens een knuffel gaf en daarna de deur opende. 'Moeten snel weer een keer afspreken' zei Louis terwijl hij naar me knipoogde. ik bloosde lichtjes en glimlachtte. 'Jaa inderdaad!' riep Jessica uit. De chauffeur keek me ongeduldig aan, alsof we moesten opschieten. 'Ik stuur jullie straks alle foto's wel door' zei Zayn. 'jaa is goed!' zeiden ik en Jessica op hetzelfde moment. we schoten in de lach. 'Uhm gaan jullie nog uitstappen of niet?' vroeg de chauffeur. 'Uhm jaa sorry' zei ik, 'Bedankt voor alles!'. 'Scarlett wacht' zei Niall die iets uit z'n zak greep. Hij duwde twee backstagekaartjes voor het concert van morgen in m'n hand. 'Omfg dankje!' riep ik uit, 'Tot morgen dan denk ik!'. 'Byee babe' zei Harry smilend. Ik zwaaide en stapte toen echt uit. Jessica was al uitgestapt en stond al bij de deur te wachten. Serieus hoe deed ze dat? Stiekem was ze gewoon een of andere rare tovenaar ofzo. De auto toeterde en we bleven zwaaien tot de auto eindelijk de hoek om was. Voor het eerst vandaag begon ik te gillen en rond te springen. Het duurde niet lang voordat de chagrijnige buurman met een of ander starwarszwaard naar buiten kwam. Ik stopte met gillen en bleef stil staan. Dafuq had die dude?. Ik trok m'n wenkbrauw op en volgde Jessica naar binnen. Amanda zat met haar armen over elkaar heen geslagen op de bank en keek ons met een jaloerse blik aan. 'Je vriendje wacht je buiten op' zei ik. 'echt?' riep Amanda uit. Haar gezicht klaarde buiten op. 'Jupp Louis staat er' zei Jessica. Amanda stond op en rende naar buiten. 'Die was flauw' zei m'n moeder lachend, 'Jullie werken die man ook alleen maar op zijn zenuwen'. Het duurde niet lang voordat Amanda weer binnenkwam rennen. 'Die man spoort echt niet' zei ze. Daarna keek ze boos naar mij & Jessica. 'Ik haat jullie echt' riep ze uit en rende boos door naar boven. De deur vloog met een klap dicht en mn moeder schudde haar hoofd. 'Ik ga wel even met der praten' zei Jessica. 'Dan laat ik haar zien hoe leuk we het hebben gehad vandaag' zei ik met een evil lachje.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...