Supervroeg stonden we al op het vliegveld, Het was er echt al keidruk en we zaten bij de mac. Ik kreeg geen hap door m'n keel, Het was echt fucking vroeg en ik had totaal geen zin in patat. Ik schoof m'n patat door naar Harry die em zonder problemen op at. 'vreetzakje' zei ik lachend terwijl ik m'n hoofd op z'n schouder legde. Hij streelde m'n haar terwijl hij patat in z'n mond dauwde. Harry kneep in m'n neus en ik haalde m'n hoofd weg. Ik schoot in de lach terwijl ik hem een duw gaf. 'Ik ben zo moe' zuchtte Jess die echt superveel moeite deed om haar ogen open te houden. Iedereen staarden ons aan En ik zuchtte. Onze vlucht werd omgeroepen en we stonden op. 'Byee turkeyy' zei ik, 'Hello uk!'.
Zoals gewoonlijk regende het toen we terug kwamen in London, Het was ook echt fucking druk en iedereen staarden ons aan zoals gewoonlijk. Harry sloeg z'n arm beschermend om me heen en hielp me door de security heen. Mensen schreeuwden van alles naar ons en Harry schoot in de lach. Er waren duizende flitsen en het was gewoon best wel aanstaanjagend. We waren bijna bij het stuk waar er hekken stonden en ons bijna niks meer kon gebeuren. 'Ze mogen je wel' zei Harry. 'Echt ?' vroeg ik, 'Whoa wat heb ik ooit goed gedaan?'. 'Geboren worden' zei Harry die een kus op m'n lippen drukte en daarna snel meetrok naar de hekken. 'Hmm ik zou eerder zeggen dat ik dat fout heb gedaan' zei ik. 'Nee want anders had ik jou niet' zei Harry. Hij trok me dichter naar me toe en duwde een kus op de zijkant van mn hoofd. Al die directioners deden een poging om opgemerkt te worden door Haz en ik lachtte. 'Wees eens lief tegen ze' zei ik terwijl ik me van Harry losmaakte en hem richting de hekken duwde. Harry keek om naar mij en ik keek weg. Ik wist hoevaak ik daar wel niet heb gestaan om maar iets van de jongens op te staan en alleen maar dezelfde lucht had ingeademt. Die meiden die daar stonden verdienden het gewoon :).
-----------------------------------------------------------------------------------------
Sorry voor het saaie stukjee !
Ik ben een beetje inspiratieloos haha, Dus als je nog ideeën hebt ofzo comment !
x
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...