Pov Jessica:
'Alles gepakt?' vroeg m'n moeder. 'Jupp' zei ik. 'Weetje het zeker?' vroeg ze. Ik knikte en ze gaf me een knuffel. 'Bel Maddie maar nog een keer op' zei ze daarna, 'De rest kan er ook al bijna zijn trouwens'. Ik greep mn mobiel en belde Maddie op. 'Ello senorita!' riep Maddie uit. 'Elloo' zei ik, 'Weet je zeker dat ze niks door heeft?'. 'Heel zeker!' zei Maddie, 'Ze heeft een enorme crush op het zwembad hiero'. 'Oh okee' zei ik met een lach, 'Beter ! Laat Harry het maar niet horen'. 'Jaloers op een zwembad' zei Maddie lachend, 'Hoelaat landen jullie ongeveer?'. 'Tegen de avond dus dan zien we jullie morgen'. 'Ik moet ophangen! zie je morgen' zei Maddie. 'Byee' zei ik terwijl ze ophing. HEEUJJ Dat werd ongeveer 2 weken Turkije voor mij!. Als ik Maddie niet had gehad waren we nooit op dit geniale idee gekomen. Mijn zusje haatte de aandacht die ze kreeg en vooral op verjaardagen en vond het leuk om dan met haar verjaardag op vakantie te gaan. Dat deed ze nu al 3 jaar lang en toen besloot Maddie een extra reis voor mij te regelen en Harry maar nu gingen we opeens met z'n alle. Er kwam getoeter van buiten en ik tilde m'n koffer op. 'Adios' riep ik uit terwijl ik m'n moeder een kus op der wang drukte en daarna naar buitenrende. 'Sorry Jess maar er is geen plaats meer bij Josh in de auto' zei Niall die m'n koffer overpakte en in de achterbak gooide, 'Je moet het maar met ons doen'. 'Ach dat vind ik helemaal niet zo erg' zei ik lachend terwijl ik naar m'n moeder zwaaide en instapte. Eindelijk weg bij haar. Niet dat ze zo vreselijk was maar ik was ook gewoon 2 jaar lang niet meer op vakantie geweest door haar depressieve buien enzo. 'Ik hoop zo dat ze niks in de gaten heeft' zei Harry lachend. 'Ik ook man' zei ik. 'Ik negeer Megin' zei Liam, 'Weetje hoe moeilijk dat is?'. Hij leek echt superverdrietig en ik sloeg m'n arm om hem heen. 'Je ziet der morgen weer' zei ik. 'Gelukkig wel ja' zei Liam. Niall stapte ook in en startte de auto. 'Op naar Turkije' riep hij uit terwijl hij gas gaf.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...