028

931 37 3
                                    

'En wat gaan we vandaag doen?' vroeg Avery. 'Zwemmen en voor de rest de hele dag in de zon liggen' zei ik. 'We gaan naar die markten enzo' zei Maddie. 'Of we kunnen naar zo'n sauna ding' zei Megin terwijl ze met haar wenkbrauw wiebelde. 'Alleen als ik kleren mag aanhouden' zei ik. 'Beter doen we dat morgen' zei Maddie, 'Dat we vandaag gewoon naar die markt gaan'. 'Dan moeten we denk ik zo wel gaan' zei ik. We zaten weer op het overdekte terras alleen dit keer aan het ontbijt en ik zat echt al propvol van alleen maar twee stukjes ei en een paar broodjes. Megin schoof haar bordje weg. 'Ik zit echt propvol' zei ze zuchtend. 'Mooi' zei Avery, 'Zullen we gaan?'. 'Ik regel alvast een taxi' zei Maddie. Ze stond op en rende door het eetpaleis heen naar de lobby. Ik greep m'n tas en stond op. 'Laten we er ook heen gaan' zei ik. Met z'n drieeën liepen we langzaam naar de lobby waar Maddie met een taxichauffeur stond te praten. 'Daar zijn ze' zei Maddie. De man knikte en hij liep naar buiten. We volgden hem en hij hield de deur open. Ik klom als eerste in de auto en bleef in het midden zitten. Avery en Megin stapte ook in en Maddie ging voorin naast de man zitten. 'Markt dus' zei hij. 'Jupp' zei Maddie. 'Geef geen geld aan schooiers' zei de man terwijl hij gas gaf, 'Je komt er nooit meer vanaf'. Met volle vaart reed hij het terrein af en zo de hobbelige weg op. Ik vond het nu al doodeng. 'Ik geef ze sws geen geld' zei Avery, 'Ze zijn dood eng'. 'Scarlett wel' zei Megin lachend. 'Niet meeer' riep ik uit. Het werd drukker op de weg en de man begon nog sneller te rijden. Hij zigzagden door de auto's heen en nam overal voorrang. ik zette m'n nagels in de autostoel en keek naar m'n benen. Als er eeeen ding verkeerd ging waren we sws allemaal dood. 'Kunt u niet wat voorzichtiger rijden?' vroeg Maddie. 'uhu ik wil nog niet dood weetje' zei Megin. De man minderde vaart en al snel stond de auto helemaal stil. '12 uur weer hier' zei de man. We stapten uit en kwamen meteen op de markt terecht. Het was enorm met allemaal kraampjes enzo. 'Ieuw' zei ik zachtjes. Een man met een geel busje kwam op ons af. 'Shakira shakira' zei hij terwijl hij het gele spul op Maddie spoot. Ik schoot in de lach. 'wedden het is z'n pis' zei Avery, 'daar zie ik die dude wel voor aan'. 'Muggen' zei de man. Maddie duwde hem weg en liet door. We volgden haar en ik bleef een beetje in het midden lopen terwijl ik m'n tas stevig vasthield. 'Je bent mug-aantrekkelijk' zei Megin lachend. 'Wat een bofkont ben je toch' zei ik sarcastisch. 'Shakira Shakira' riep Avery uit. 'Pas jij maar op Merida' zei ik terwijl ik Avery wegtrok bij een of andere freak.

-------------------------------------------------

A/N:

Omgg al 200 votes op where the lines overlap O_o Echt superbedankt!

dus Meginn, Dat word echt onze lonerparty met skittles in de aula strax mwahaha.

xx

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu