014

1.2K 39 0
                                    

Het water was echt superkoud en onder m'n voeten voelde ik van alles glibberen. Ik wou echt niet weten wat er hier allemaal in het water zag. 'Kom je nog verder of niet soms?' riep Harry. Hij en Zayn waren al in het midden van het meer en ik was nog geeneens in de buurt. 'Misschien' riep ik terug. Ik had echt de neiging om keihard terug te rennen, Het deed me herrinderen aan m'n vakantie in Turkije, Ik was samen met Amanda van plan om in de zee te zwemmen dus wij gingen via een stijger erin. In het heldere water zag je serieus van alles zwemmen en toen was er opeens een or andere kleine slangachtig visje dus ik was er binnen 2 seconden weer uit. Ik wou niet eens weten of ie hier ook zaten en vooral niet als ik in het midden was. Dan kwam ik niet meer zo snel terug naar de kant. 'Moet ik je komen halen?' vroeg Harry. 'Kom maar' riep ik terug. Harry kwam door het water rennen en tilde me op. 'Kom maar mee prinsesje' zei Harry die verder het water inrende. In het midden zette hij me weer neer en ik kon serieus nog maar amper staan. Ik voelde van alles langs m'n benen heen zwemmen en beet op m'n lip. Op dit stuk van het water scheen de zon niet en kon je dus ook niet zien wat er allemaal zwom. Zayn was alweer uit het water en zwaaide vrolijk vanaf de kant. 'We gaan' riep Josh uit. 'Scarlett we moeten binnen 15 minuten thuis zijn' riep Jessica uit, 'schiet op'. 'Moet ik u tillen jongedame?' vroeg Harry. 'Als je wilt' zei ik. Harry tilde me op en hielp me het water uit. 'Je bent gewoon bang dat je ergens instaat' zei Harry lachend, 'Volgende keer neem ik je mee naar de zee echt waar'.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu