047

756 29 0
                                    

Pov Scarlett:

Avery nam serieus die film veel te serieus, Ze huilde nu al de hele tijd en ik was ondertussen gewoon de kamer uitgelopen en buiten op de stoek gaan zitten. Soms spoorde dat kind echt niet. De vakantie was al bijna voorbij, Ik was eigelijk van plan om eerder terug te gaan naar de Uk. Ik misde het koude vieze natte weer en de chagrijnige mensen die altijd mopperde in de stad. M'n verjaardag was alweer bijna afgelopen en om eerlijk te zijn was ik daar best wel blij om. Ik hield altijd van m'n verjaardag tot 3 jaar geleden. Nu haatte ik deze dag, Ik weet nog hoe we werden opgebeld: 'Ja uw man heeft een enorm auto-Ongeluk gehad'. Ik was net 14 en m'n vader was m'n cadeau aan het ophalen. Het waren tickets voor Taylor Swift en ik was zo blij dat ik hoorde dat ik ze kreeg. Ze lagen op m'n vaders werk alleen had m'n vader ze vergeten mee te nemen dus moest ie ze eerst ophalen. Op de heen weg vond een of andere mongool het leuk hem keihard aan te rijden en hij werd door alles heen de treinrails opgeduwd. Precies op dat moment kwam er een trein aan en was er niet meer heel van mijn lieve vadertje. Ik zou die dag niet vergeten, Ik zou nooit vergeten hoe hij erbij lag daarmidden op de treinrails. Ze hadden hem naar het ziekenhuis gebracht en de dokters bleven me vertellen dat het goed bleef komen. We bleven er de hele nacht en precies om 23.58 opende die heel even zijn ogen en zei hij heel sloom en zachtjes: 'Gefeliciteerd schatje ik hou van jullie' net op het moment dat alleen ik en Jess er waren. Daarna sloot hij z'n ogen en begonnen de apparaten te piepen. Tranen kwamen op in m'n ogen en ik knipperde ze weg. Op de achtergrond hoorde ik nogsteeds Avery huilen en ik zuchtte. Kind had het zo moeilijk. Stiekem moest ik nogsteeds lachen om haar. Ze dacht echt serieus dat aliens of zombies haar kwamen halen. Met een slaperig hoofd kwam Harry naar buiten. 'Je gaat me niet vertellen dar je net in slaap bent gevallen' zei ik terwijl ik opstond en naar hem toeliep. 'Jammer genoeg wel' zei hij, 'Wat is er mis met dat kind?'. 'Alles' zei ik, 'geloof me'. Harry sloeg zn arm om mn middel heen en legde zn hoofd op mn schouder. 'Waag het niet zo in slaap te vallen' zei ik. 'Ik beloof niks' zei Harry sloom. Ik sloeg mn armen om hem heen en liet me los. Hij ging rechtop staan en greep mn hand. 'Kom mee schatje' zei hij. Hij trok me mee richting het strand en het zand was nogsteeds warm onder mn voeten. Al snel kwamen we bij van die soort chilplaatsen waar niemand was. Supercute lichtjes branden der zoals altijd en Hij liet mn hand los. 'Je hebt alles gewoon uitgedacht hea?' zei ik. 'Misschiennn' zei Harry. Harry ging op de bank liggen en ik ging naast hem liggen. Ik kroop tegen hem aan en hij streelde zachtjes mn haar terwijl hij af en toe een kusje op mn voorhoofd duwde. Ik luisterde naar zn handslag en sloot mn ogen. Al snel viel ik in slaap.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu