Pov Chelsea:
'Dus we kunnen langskomen?' riep Scarlett door haar mobiel heen. 'jaaaa' riep ik voor de zoveelste keer terwijl ik m'n mobiel op luidspreker zette. 'Zeker weten?' vroeg Scarlett. 'Kom nou maar' zuchtte ik. 'Okee totzo' riep Scarlett uit terwijl ze ophing. Soms kon ze zo langdradig doen of wat dan ook, En dan later hing ze binnen een paar seconden op maar soms dan kon ze er ook 10 minuten over doen om Doei te zeggen. Ik raapte wat rommel van de grond af en gooide het in de kelderkast. Met een zucht sloot ik de deur en draaide me om. Ik keek recht in Luke's gezicht en hij sloeg z'n armen om me heen. 'Suprise' riep Scarlett uit. Ik sloeg m'n armen ook om Luke heen en hij trok me stevig tegen zich aan terwijl hij kusjes op m'n voorhoofd gaf. 'Omg ik heb e gemist' zei ik. 'Ik jou ook' zei Luke. Hij haalde z'n hand door m'n haar heen en ik lachtte. 'Hoe kom je hier eigenlijk?' vroeg ik. 'Tja Scarlett vond het leuk me hierheen te halen' zei Luke die z'n schouders ophaalde.
Pov Scarlett:
Doodmoe strompelde ik buiten rond, Ik was onderweg naar huis. Eigenlijk liep ik nooit alleen hier. De lucht werd al donker en het begon zachtjes te rommelen. Uggh, Ik haatte dit !. 'Hee wat doe jij hier zo alleen dan?' vroeg een stem die me bekend voor kwam. Ik draaide me om Sarah's vrolijke rossige haar. 'Heyy' riep ik uit terwijl ik haar een knuffel gaf, 'je bent onderweg naar huis of nie?' vroeg Sarah. Ik knikte. 'Jammer genoeg wel ja' zei ik. We liepen samen door, Kleine druppels vielen al uit de lucht. 'waar kom je vandaan?' vroeg Sarah. 'Chelsea's huis' antwoordde ik, 'Jij dan?'. 'Leuk' zei Sarah, 'Hoe gaat het met der? Ik kom net van de winkels'. 'Perfect nu' zei ik lachend, 'Ik heb Luke gekinderlokt naar London voor der en net afgezet, Nog wat leuks gekocht?'. 'Ik ga vanavond voor Zayn koken dus alleen wat eten' zei Sarah, 'En wat lief !'. De regen viel nu met bakken uit de lucht en ik gaf een gil. 'Ieuw' riep ik uit, 'ik haat regen serieus! Maarja wat ga je maken?'. 'weet ik nog niet' zei Sarah zuchtend terwijl ze een capuchon over haar hoofd heen trok, 'ik denk een taart sowieso enzo'. Ik was ook weer zo dom om een jas te vergeten !. 'Bewaar ook een stukje voor mij' zei ik lachend. Een auto stopte midden op de weg naast ons en toeterde. Het raampje ging naar beneden en Zayn stak z'n hoofd uit. 'Stap in jullie !' riep hij uit.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...