066

654 26 1
                                    

                                               Pov Harry:

- 2 dagen later:

'Hier is Faith' klonk er door de speakers. Een groot scherm kwam omlaag die een filmpje afspeelde. Het was een soort promotiefilmpje voor Scarlett en Chelsea maar wat hun niet wisten was dat hun moeders hebben geholpen het filmpje maken. Chelsea's moeder kwam in beeld en ik keek naar Chelsea die onder het scherm klaarstond. Ze sloeg haar hand voor haar mond. 'Chelsea en Scarlett zijn samen altijd al heel musikaal geweest' zei haar moeder lachend, 'Alleen meestal uit op ruzie toen ze klein waren'. Twee kleine meisjes verschenen in beeld, De ene sloeg als een jostie op een piano en de andere liep rond met een sambabal. Ze waren allebei blond en droegen hetzelfde. 'Scarlett je doet het fout' zei een klein mini stemmetje. Kleine Scarlett liep naar kleine Chelsea toe en sloeg haar met de sambabal. 'Dat doe ik fout ja' zei Scarlett.  Scarlett's moeder verscheen nu in beeld. 'Ik ben benieuwd hoe ver ze komen' zei ze lachend, 'Om eerlijk te zijn denk ik wel dat ze ver komen'. Er verschenen beelden van de repetitie's dat nogal faalde. M'n stoel schoot omhoog en ik greep me vast. Ik bukte om te kijken wat er onder me was gekomen. Scarlett stond er met haar knalgroene neon ukulele. 'je kunt het' riep ik haar toe. 'Wist je hier van?' riep Scarlett terug, 'Dude ik ben gewoon op tv toen ik 3 was ofzo en Chelsea met een sambabal sla'. 'Ik wist er iets van jaa' riep ik terug. Scarlett stak haar middelvinger naar me op en ik schoot in de lach. 'Als Chelsea niet oppast ram ik haar nog een keer voor der kop' riep Scarlett uit, 'Dit keer met een Ukulele die neongroen is en op tv'. 

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu