Het was helemaal donker om me heen, Er klonk een irritant gepiep die aftelde vanaf 20. Nog 10 seconden te gaan en het spel zou beginnen. Ik was barslecht in Lasergamen, Nouja nog altijd beter dan in Bowlen. Het ding telde af, 5, 4, 3, 2, 1. Allemaal lichtjes sprongen aan op de gun die ik vast had en een lampje sprong aan in de donkere gang waarin ik stond. Keisnel rende ik door de gang heen en kwam in de zaal terecht. Ik rende langs de muren heen, Ik zag nog niemand. Ik hoorde van die Aliengeluidjes wat schoten moesten voorstellen en keek achter me. Josh stond er met een glimlach op z'n gezicht. Ik begon te rennen en verstopte me uiteindelijk achter een ton. Josh rende langs en Ik kwam weer tevoorschijn. Ik rende de andere kant op en keek door een soort raampje heen. Harry liep langs en ik schoot hem. 'Oh kom op' riep Harry uit terwijl al z'n lampjes uitging. Harry keek om zich heen en ik zette het op rennen. Keihard botste ik tegen Josh op die me meteen schoot. Al m'n lichtjes vielen uit en ik zuchtte. 'fuck you' zei ik terwijl ik doorrende. Na 30 seconden gingen m'n lampjes weer aan en ik hoorde geschreeuw. Ik bleef stil staan en keek om me heen. 'HET LIJKT NET OF IK IN M'N BROEK GEPLAST HEB' hoorde ik Jess schreeuwen. Harry kwam aanrennen en richtte z'n gun op mij. 'Geef je over' zei hij. 'Je weet dat ik sneller dan jou ben Styles' zei ik glimlachend terwijl ik hem snel afschoot. 'Ik krijg je nog wel Scarlett' zei hij. 'Beter werken we samen' zei ik terwijl ik m'n hand door z'n bruine krullen haalde. 'Oke okeee' zei Harry. Harry schudde z'n haar goed en trok me mee door de gangen heen. Voordat ik het wist bots ik tegen een meisje aan, Met grote ogen keek ik haar aan. Wie was ze? En wat deed ze hier?. Door haar vette haar leek ze wel een zwerfer en ik keek Harry aan die begon te lachen. 'Ik ben Maureen' zei ze zachtjes, 'Uhm je moet naar dat andere meisje toe'. Haar haar had een enge oranje-achtige gloed wat me deed denken aan m'n oma's macaroni. Ze leek recht uit een horrorfilm te komen en dat brilletje wat ze droeg maakte het al helemaal niet beter. Harry trok me verder door de gangen en ik begon lachend verder te rennen. 'Freak' zei ik. 'SCARLETT' hoorde ik Jess schreeuwen. Ik keek om me heen of ik Jess ergens zag maar zag haar nergens. Het duurde niet lang voordat ik haar gevonden had, Ze hing tegen de muur aan en keek me bang aan. 'Ik denk dat m'n vliezen gebroken zijn' zei ze zachtjes terwijl ze naar beneden keek naar de plas water die er lag. 'eww' zei ik zachtjes, 'je stinkt'.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...