069

681 25 0
                                    

Twee uur later zaten we er nogsteeds. 'Wat neem jij morgen mee voor de familiedag?' vroeg Chelsea. 'Harry' zei ik terwijl ik Harry zachtjes in z'n arm kneep. 'Wil ik dat wel?' vroeg Harry. 'Jaa man is leuk' zei Chelsea lachend. 'Josh gaat wel mee' zei ik. Alleen Harry Chelsea en ik zaten er nog. 'Als jij wilt dat ik meekom schatje dan ga ik mee' zei Harry. 'Yessh' zei ik. Leticia kwam binnen lopen en kwam met open arme op me aflopen. 'Oh my god Scarlett !' riep ze uit terwijl ze me omhelsde. Ze deed alles om mn aandacht te kregen sinds ze wist dat Jess m'n zus was. 'mijn kleine boterbloempje' zei ze terwijl ze zich tussen mij en Harry induwde. 'We gaan net' zei Chelsea. 'uhm jaaa sorry' zei ik terwijl ik mn beker greep en over haar heen stapte. 'Byee' zei ik terwijl ik naar haar zwaaide voordat ik starbucks uitliep. 'Zij verpest alles' zuchtte Chelsea toen we buitenstonden. Harry lachtte. 'Je zou dat hoofd moeten zien' zei hij. 'Nee dankje' zei Chelsea lachend, 'Mijn huis?'. 'Dude ik wil niet veel zeggen maar we worden zo gemobt' zei ik zachtjes toen er een hele menigte op ons afkwam rennen. 'Rennen okee?' vroeg Chelsea. 'Nee man we gaan gewoon lopen' zei ik terwijl ik rustig de andere kant opliep. Harry en Chelsea kwamen me voorbij rennenn en ik begon ook maar te rennen. Deze menigte waren we nog lang niet kwijt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry voor het korte stukjee,  Niet echt in schrijfmood enzoo -_- Net echt klote nieuws gehad ens. Ik weet niet of ik van de week nog veel update bc schoool en vrijdag London :D Ik hoop well dat ik tijd enzoo heb :) 

x

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu