051

749 30 4
                                    

Met tassen vol met souvenirs en kleding enzo kwam ik terug. Ik had echt superleuke dingen voor Amanda meegenomen en voor m'n kleine nichtje Samantha. Ze was echt altijd al m'n lievelings nichtje geweest, Niet dat ik de andere niet mocht maar ik had gewoon een speciale band met haar. 'Waar moet je zijn?' vroeg ik aan Harry terwijl ik al de tassen op m'n bed neerlegde. 'De lobby' zei Harry, 'Je gaat wel mee hea?'. 'Gaan de jongens ook?' vroeg ik. 'Alleen Louis' zei Harry, 'Dus je zit waarschijnlijk opgescheept met Juliet'. We liepen naar buiten en Megin rende naar binnen. 'Ben benieuwd of ze wel Engels spreken' zei Harry. We liepen richting de lobby en ik lachtte. 'Vast wel' zei ik. Ik plukte een grote rode bloem van de struik naast me terwijl ik de trappetjes af dansde. Harry rende met een grote glimlach op zn gezicht de trapjes af en greep m'n hand vast. Hij trok me langs de winkeltjes heen de lobby in. Er was echt allemaal camera's en ze hadden er van alles klaar gezet. Louis en Juliet kwamen ook net aanlopen en ik zwaaide. Harry greep de bloem uit m'n handen en stopte hem achter m'n oor. 'We kunnen dit Haz' zei Louis lachend. 'Wij gaan hier wel zitten' zei Juliet, 'dan kunnen we jullie goed zien toch Scar?'. 'Jupp' zei ik. Een klein vrouwtje kwam naar ons toegelopen en die trok Harry en Louis zonder iets te zeggen mee. 'Dafuq' zei ik terwijl ik en Juliet gingen zitten. 'Rare mensen' zuchtte Juliet, 'Rare mensen'. 'We kunnen net zo goed gaan zwemmen' zei ik lachend, 'We zitten hier toch alleen maar'. Een man draaide de camera naar ons en ik deed net of ik hem niet zag. 'Niet die kant op kijken' zei ik zachtjes, 'Die dude filmt ons'. Juliet draaide zich meteen naar de camera en draaide zich meteen weer terug. 'ieeuw pedo' zei ze. Ik schoot in de lach en Jess kwam binnenlopen. Ze zwaaide naar Louis en Harry en kwam daarna bij ons zitten. 'We worden dus ff keihard gefilmd' zei Jess die haar rug naar de man toedraaide. Harry keek me aan en knipoogde. Ik knipoogde terug en keek daarna weer weg omdat die man met de camera vlak achter hem zat. Het interview was volgens mij al begonnen. Harry's lach vulde de lobby en ik keek weer zijn kant op. 'Dus dat zijn ze ?' hoorde we de vrouw vragen. Ik keek Jess aan en trok m'n wenkbrauw op. 'Ik voel me bekeken' zei Juliet lachend. 'Jupp' hoorde ik Louis zeggen, 'En Josh z'n chick'. 'Hello world' zei Jess zachtjes. 'We komen gewoon op de tv voor die hele wereld' zei ik zachtjes. 'Hoeveel betekent Juliet voor je?' vroeg de interviewster. 'Ze is m'n alles' zei Louis, 'M'n wereld, Mijn leven is niks aan zonder haar!'. 'Awwww' zei ik. Juliet glinsterde van hier tot tokio. Het was ook echt zo cute !. Ze bloosde lichtjes en ik lachtte. Ik keek van Louis naar Juliet. Hun waren serieus een van de cutest couples in de hele wereld !.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu