-5 dagen later.
'Jij bent zo dom eah' zei ik geïrriteerd terwijl ik tegen de deur aansloeg. 'Jij bent eerder dom' zei Leticia door de speaker. Ik rolde met m'n ogen en liet me neerzakken op de grond. Ik zat hier al 5 dagen vast en ze waren me nog niet komen halen. Leticia bracht me ook heel aardig altijd eten en kwam dan bij me zitten. Ik stonk als de tering en kon me niet wachten om eindelijk bevrijd te zijn uit die hel. Ik vroeg me af hoe het met Jess en de andere ging. 'Weetje Leticia?' vroeg ik, 'Als jij mij en Jess nou gewoon laat gaan vertellen wij de politie enzo niks'. 'hmm misschien wel' zei Leticia. Ik zuchtte en trok m'n schoen uit.Ik gooide hem keihard tegen de speaker aan die eraf knalde en keihard op de grond viel. Ik werd helemaal gek van in een hokje opgesloten zitten, Vooral nu ik er al 5 dagen zat. Ik mistte echt alles en iedereen, Vooral Harry. Ik hoorde voetstappen op de gang en ik sprong op. Ik ging naast de deur zitten en de deur vloog open. Leticia liep binnen en keek om zich heen. Ik rende de gang op en sloot de deur. Mijn hart raasde als een gek en m'n hoofd klopte. Ik had in die 5 dagen nog nooit zo snel bewogen. Ik schoof een bankstel ervoor en zette er nog meer dingen voor. Ik was echt goed bezig. Ik rende zo snel ik kon door de gang heen en opende elke deur die ik tegenkwam. Bij de laatste deur voor de trap kwam Jess eruit rennen. 'Eindelijk' zei ik. 'Hey zusjelief' zei ze,'Beter rennen we eerst door voordat we weer vast zitten'. 'Je zou me dankbaar moeten zijn' zei ik terwijl ik de trap afrende. Ik kwam in een keuken terecht en er lag een portemenee op het aanrecht. Jess greep het weg en rende naar buiten. 'Kom' riep ze uit, 'We kunnen nu zo nog de metro pakken voordat het te laat is'. Voor een zwanger iemand rende ze nog best wel goed. Ik rende haar achterna en smeet de deur achter me dicht. 'HAHAHAH DAT GAAT NIET ZO MAKKELIJK' klonk een stem vlak achter me.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...