006

1.5K 52 5
                                    

Pov Scarlett:

We hadden een korte stop bij de Mc. Het was er gelukkig wel rustig, niet dat het er propvol zat en dat iedereen je helemaal aanstaard enzo. ik was al niet fantastisch in burgers eten, Daarom had ik gewoon een simpele cheeseburger genomen en niet een bigmac ofzo. 'Weet je zeker dat je daar genoeg aan hebt?' vroeg Harry. ik knikte. 'Anders mag je wel een hapje van mij' zei Liam. Hij gaf me zn burger aan en ik nam een hapje. 'Thanks dude' zei ik terwijl ik m'n eigen cheeseburger weer pakte en hem verder opat. 'Omg' zei Jessica lachend, 'Wie gaat er mee in dat klimding?'. Er stond een megagroot klimding voor kleine kinderen en ik schoot in de lach. Er was niemand. 'Come on siss' zei ik terwijl ik opstond en naar het ding rende. Jessica was me voor, Ze bukte en rende door een buis heen. Ik schoot in de lach en volgde haar. We kwamen uit in een openruimte met een raampje waar je naar buiten kon kijken. Louis en Niall waren ons achter nagekomen en Louis had me ingehaald om eerder van die glijbaan af te zijn. Hoe dichter we bij de glijbaan kwamen hoe erger het naar pis begon te stinken. 'Ieeuwl wedden al die kinderen zijn hier te bang voor en pissen in hun broek van angst voordat ze naar beneden gaan?' zei ik. Jessica ging als eerste en Louis volgde. 'Ga jij maar eerst' zei Niall. 'okee' zei ik terwijl ik van de glijbaaan afging. In het midden botste ik tegen Louis aan. 'We zitten vast' zei Jessica lachend. Niall botste tegen me op en ik schoot in de lach. 'Ik vind dat dit wel eeen foto verdient' zei Louis. 'Fototimeee' riep Jess uit terwijl ze haar mobiel tevoorschijn greep.

-------------------------------------------------

A/N:

Ik heb gelukkig meer tijd om te schrijven dus zal zo veel proberen te uploaden als ik kann :)

Als je nog ideeën hebt kan je het altijd in een comment plaatsen haha :)

x'

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu