005

1.4K 55 6
                                    

'Je auditie was echt fantastisch' zei Harry met een lachje. We zaten samen op de bank terwijl de andere druk bezig waren met de twisterding voor te bereiden. Als ik ergens slecht in was was het waarschijnlijk Twister en dat wist Jessica als de beste. 'Dankjee' zei ik verbaasd, 'Heb je hem gezien dan?'. Hij knikte. 'Ik zat ergens in het publiek' zei hij. 'Ik had echt een gevoel dat het superslecht ging' zei ik. 'Nee joh supergoed' riep Harry uit. 'Wat supergoed?' vroeg Niall die naast me kwam zitten. 'Haqar auditie' zei Harry. 'indd' zei Niall. ik schudde m'n hoofd en keek naar Jessica die overdreven wiebelde met haar wenkbrauwen. 'Dankjee' zei ik lichtblozend. 'Komen jullie ook naar het concert morgen?' vroeg Harry. 'Jupp' zei ik. 'Hebben jullie goede plaatsen?' vroeg Niall. 'mwah' zei ik zuchtend, 'Helemaal achterin op het balkon maar het gaat erom dat we jullie zien toch?'. Niall stond op en liep naar de deur. 'Ik ga wat regelen' zei hij met een geheimzinnig lachje. Hij liep naar buiten en Louis klapte in z'n handen. 'Zijn jullie er klaar voor?' vroeg hij. 'Scarlett is er altijd klaar voor' Zei Jess, 'Zij is hier echt pro in'. Serieuss, Ik vervloekte haar...

Pov Jessica:

Samen met Niall bewerkte ik de foto's die we samen hadden gemaakt. Ze waren echt awsome geworden. Scarlett keek over m'n schouder heen en begon te lachen. 'Jess jou hoofd' zei ze lachend, 'Jezus dat is echt niet meer normaal'. Ik scrolde snel verder maar Niall scrolde snel terug. 'Die foto is perfect' zei hij smilend terwijl hij mn mobiel greep, 'Laat mij die op twitter zetten'. Zei hij dat nou echt?. Niall logde in en tweette de foto. Whoa, Hij had nog echt gedaan ook. Niall Horan tweette dus echt de foto van mij en hem. Alsof ik zo'n speciaal iemand was ofzo, In zijn ogen was ik waarschijnlijk alsnog een normale fan. 'Je bent echt gek Horan' zei ik lachend. 'So cute' riep Scarlett uit terwijl ze naar Harry rende. Zij en Harry konden het perfect met elkaar vinden netzoals ze het met Louis perfect kon vinden. 'Laten we de stad in gaan' stelde Zayn voor. Perfect idea.

-----------------------------------------------

Sorry als het een beetjee saai is maar ik beloof jullie dat het leuker word hehe :) x

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu