Urenlang had ik zitten praten met Maddie op het strand en zo hadden we het ontbijt gemist. Ik vond het ook echt niet erg om het te missen. Koude golven spoelde voorzichtig over m'n tenen heen en ik zuchtte. 'Geloof me alles komt goed' zei Maddie terwijl ze haar arm om me heen sloeg. 'pff dat zeiden ze ook toen ze m'n vader vonden' zei ik, 'Dat is ook niet goed gekomen'. 'Hee maar dit wel' zei ze. 'Als jij het zegt' zei ik. 'VLOEDGOLF DUDE VLOEDGOLF' riep Maddie uit. Een grote golf kwam uit het niets en kwam zo over ons heen. Lachend gilde ik het uit terwijl ik het vieze zoute zeewater uitspuugde. 'Alleen ons weer hea' riep Maddie uit, 'godverdomme mag ik zo weer omkleden'. 'Tjaa' zei ik terwijl ik m'n schouders ophield, 'Beter gaan we gewoon zwemmen'. 'In de zee?' vroeg Maddie. 'Zwembad klinkt beter' zei ik terwijl ik over de muur heenklom en op het pad rolde. Ik ging weer staan en trok m'n jurkje over m'n hoofd heen. 'Let's go bro' riep ik uit. Maddie rende in haar bikini langs me heen en ik rende achter haar aan. Ik rende recht door de tuin heen en sprong van een verhoging af. Ik gooide m'n jurkje aan de kant en sprong zo het water in. Ik sloot m'n ogen en zwom naar de bodem. Toen ik eindelijk de bodem voelde duwde ik mezelf weer naar boven. 'Dude' riep Maddie uit. Ik nam diep adem en schoot daarna weer in de lach. 'Je bent gewoon te netjes' zei ik terwijl ik mn schouders ophield. 'Jij rent echt als een mongool door die tuin heen' zei Maddie lachend, 'Die mensen keken fucking raar naar je'. 'Yoo Brooks' riep Megin uit die vanaf de zijkant van het zwembad stond te zwaaien. Ik zwom naar de kant en hijsde mezelf erop. 'whatssuupp?' vroeg ik. 'Waar waren jullie man' zei Megin, 'We hebben de hele ding afgezocht naar jullie enzo'. 'Dan heb je echt niet goed gezocht' zei ik lachend, 'We waren op het strand'. 'Bij dat muurtje zeker' zei Megin, 'Daar wou Avery niet kijken, daar zaten jullie toch niet zei ze anders waren jullie ingesloten door de zee'. 'Toch wel dus' zei ik. 'Jullie moeten opschietten' zei Megin, 'De taxi komt over 5 minuten'. 'Ha die nemen ons maar mooi zo mee' zei ik.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...