pov Harry:
Hoe dichterbij we bij Megin's huis kwamen, Hoe sneller m'n hart begon te kloppen. 5 dagen waren er voorbij gegaan zonder te weten waar ze was, 5 dagen lang afvragen waar ze kon zijn, 5 dagen lang zonder haar. Ik reed m'n auto Megin's oprit op en parkeerde hem vlak voor de deur. Zo snel ik kon sprong ik de auto uit en liep ik naar achteren. Ik trok de achterdeur open en liep via de keuken naar binnen. 'Scarlett' riep ik uit terwijl ik de lege woonkamer in liep. Er was helemaal niemand en ik hoorde nergens een geluidje. Fuck, Nu was ik ook nog in de val gelokt.. 'Scarlett' riep ik nog een keer. Er klonken voetstappen van de trap af en Megin kwam binnen lopen. 'Godjezus' zei ze, 'Jij bent snel'. 'Waar is ze?' vroeg ik. 'Kom mee' zei ze terwijl ze me voor ging naar boven. Ik volgde haar de trap op en Megin wees op een kamer. 'Hoe is ze eraan toe?' vroeg ik. 'Niet heel erg' zei Megin, 'Leticia is lief voor der geweest, Alleen een wond op der hoofd'. Ik liep de kamer in en zag Scarlett in een stoel zitten. Ze had een enorme pleister op der voorhoofd en stond op toen ze me zag. Ik rende naar haar toe en sloeg m'n armen voorzichtig om haar middel heen. Ze voelde zwakjes aan, Haar natte bruine haar plakte aan m'n gezicht en ik sloot m'n ogen. 'Gaat het?' vroeg ik zachtjes. 'Tuurlijk' zei ze zachtjes, 'Ik ben weer bij jou dus alles gaat perfect'.
Pov Scarlett:
Ik voelde aan de vieze pleister die bijna m'n hele voorhoofd bedekte. Het was eigenlijk maar een klein wondje maar Megin had het leuk gevonden om me hele voorhoofd te bedekken met een mega-pleister. 'Kan ie er niet af?' vroeg ik terwijl ik Megin aankeek. Megin schudde lachend haar hoofd. 'Het staat wel stoer' zei ze. 'Dus niet' zei ik zuchtend terwijl ik de pleister eraf probeerde te peuteren. Harry duwde m'n hand weg en Jess lachtte. 'Weet je?' zei Jess, 'Het ergste vond ik dat ze gezellig met me kwam praten tijdens het eten omdat ze me anders zielig voelde'. 'Inderdaad' zei ik, 'Beter liet ze ons gewoon gaan'. Ik liet m'n hoofd op Harry's schouders rusten en haalde m'n hand door z'n bruine krullen. 'Ze praatte echt pure onzin' zei Jess, 'Echt gewoon hoe mooi het weer buiten was en over hoe warm het eten eigenlijk moest zijn en dat soort shit'. 'Mij vertelde ze ook nog hoe ze de wc schoonmaakte' zei ik terwijl ik een vies gezicht trok. Megin begon te lachen en Jess zuchtte. 'Ben blij dat we er van af zijn' zei Jess. 'Ben blij dat Megin ons gevonden heeft' zei ik terwijl ik Megin aankeek en m'n wenkbrauwen wiebelde. Niall kwam binnenlopen gevolgd door Josh. Josh liep meteen op Jess af en sloeg zijn armen om me heen. Ik was er nog steeds niet aan gewend hoe cute hun eigenlijk waren. 'Geweldig mooi ding op je hoofd Scarlett' zei Niall lachend. Harry lachtte. 'Beter haal je die pleister eraf' zei Jess, 'Het staat echt dom'. 'Ik vond het eigenlijk best wel sexy' zei Harry lachend. Megin stond op en liep naar me toe. In een ruk trok ze de pleister van m'n hoofd af en ik schreeuwde het uit. 'Godjezus' riep ik uit, 'Je kon het best wel even zeggen van te voren omg die krijg je nog een keer terug !'.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...