035

867 30 6
                                    

'Dude hij stalkt mij echt' zei Megin terwijl ze om zich heenkeek. 'Hij moet een keer proberen aan je te komen en dan krijgt ie mij achter zich aan' zei ik. 'En dat wilt ie niet' zei Jessica, ' zeker zo: "Pas op of ik geef je de kieteldood". Megin en Jess schoten in de lach en ik zuchtte. 'Hee Megin' riep iemand. Alle drie draaiden we ons om en keken recht in het gezicht van Momo. 'Flikker toch gewoon eens een eind op ofzo' zei Megin. 'Jaa of je krijgt Scarlett achter je aan' zei Jess. 'Ik doe geeneens wat' zei Momo terwijl hij Jess chagrijnig aan de kant duwde en doorliep. 'Flikker' zei ik. 'Dude rennen we missen de kinderdisco' zei Jess. Ze greep m'n pols vast en trok mij en Megin mee naar de kinderdisco. Het was al begonnen en Avery + Juliet deden vrolijk met die kleine kindjes mee. Harry en de anderen zaten bovenaan op de tribune en Jess liet me los. Ze trok Megin mee het podium op en ik rende naar de rest toe. 'Hee Scar wat moet die dude telkens van Megin?' vroeg Liam. Hij klonk best wel bezorgd. 'Oh niks' zei ik. 'Wie is het?' vroeg Liam. 'Gewoon een jongen die we kennen van school enzo' zei ik. 'Valt ie jou ook lastig?' vroeg Harry. 'Hij is gewoon raar' zei ik terwijl ik m'n schouders ophaalde. 'Hij moet je maar een x aanraken en hij heeft mij achter zich aan' zei Harry terwijl hij z'n armen beschermend om me heen sloeg. 

Pov Megin:

'Ik heb nooit begrepen waarom jij mij niet meer leuk vond' zei Momo die m'n polsen vastpakte. 'Laat me gewoon gaan' zei ik. Ik keek in z'n bruine ogen en beet op m'n lip. Nog een stap dichterbij en ik deed hem wat. 'Ik wil eerst weten waarom je het uitmaakte' zei hij. Hij greep me steviger vast en ik gaf hem een trap. 'Soms vind je mensen niet meer leuk' zei ik, 'Vertel nooit iemand hierover oke?'. Hij trok me dichterbijer en ik gaf hem nog een trap. Het deed hem niks, Dafuq man, Hoe kan dat? Ik was altijd de sterkste geweest. 'Laat me gewoon gaan'  riep ik uit. Hij boog m'n pols om en ik klapte dubbel. 'Je komt er niet zomaar vanaf' zei Momo. De woede was in z'n stem te horen en ik voelde het gewoon in z'n greep. Ik schreeuwde het uit en probeerde vrij te komen uit z'n greep maar niks lukte. Hij draaide m'n pols verder en ik hoorde wat kraken. Nog meer pijn vulde m'n lichaam en ik schreeuwde het uit. 'Laat haar met rust klootzak' hoorde ik Scarlett roepen. Ik zag wazig hoe Scarlett probeerde hem te stoppen en hoe ze stenen naar hem gooide. Liam kwam aanlopen en ik zag wazig hoe hij Momo een klap gaf. Na een paar klappen liep Momo me los en ik viel met m'n hoofd op een stenenrots. Alles werd zwart voor m'n ogen.. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je zou morgen maar 3 uur school hebben whahah :)) 

maarjaa,

Had je dit verwacht ghehe?

en trouwens iedereen bedankt voor al de votes en lieve comments !

x

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu