013

1.2K 41 2
                                    

De auto was helemaal volgepropt, Louis reed en Juliet zat naast hem. De rest zat met z'n alle achterin gepropt en ze hadden Josh en Jessica in de kofferbak gestopt. Ik zat op Harry's schoot en werd half geplet door Liam en Zayn. 'Hoezo gingen we niet met twee auto's ofzo?' vroeg Zayn. 'We zitten toch goed zo?' vroeg Louis. 'Nee' riep Liam uit, 'Als je nou een grotere auto had gehad, Okee maar dit ding is te klein'. Ik boog over Liam heen en duwde het raampje open. 'Omg Scarlett doe dicht' zei Louis, 'Het is fucking koud'. 'Ruilen van plaats dan?' Vroeg ik, 'Het is hier fucking warm'. 'Weet je nog gister?' vroeg Niall lachend. Hij had de hele reis nog niks gezegd en zat nu keihard te lachen. Louis parkeerde de auto en stapte uit. 'Ik dacht dat we door de mcdrive gingen' zei Juliet. 'Lopend zeker' zei ik. Liam opende de deur en stapte uit. Ik stapte ook uit, We waren heel ergens anders. Het was een soort meertje met een bos eromheen. Het had een beetje een twilight-achtig iets. Taylor Lautner mocht nu heus wel uit de bosjes komen ofzo ^^. 'Ik vond dit gisteren toen ik gewoon rondreed' zei Louis, 'Ik vond het wel de perfecte plek om nu heen te gaan'. De maan scheen fel in het water wat lichtblauw oplichtte. 'Wow' zei Jessica, 'Straks komt Robert Pattinson aanlopen'. We schoten in de lach en ik ging naast Zayn op het bankje zitten. 'Dat water is echt mooi' zei Zayn. 'Ind' zei ik, 'Stiekem wil ik er wel in zwemmen'. 'Zullen we?' vroeg Zayn die me aankeek. 'Ik heb m'n bikini niet aan' zei ik lachend. 'Maakt toch niets uit' zei Zayn. Hij trok z'n shirt over zn hoofd en zn sexy buikje verscheen. Ik liet m'n vingers over Zayn's tattoos heen gaan, De ene was er heel dik opgelegd en de andere voelde je geeneens. 'Yoo wat ben je aan het doen?' vroeg Harry. Hij had een jaloerse blik in zn ogen en ik lachtte. 'Zayns tattoo's aan het bevoelen' zei ik lachend. 'Je mag de mijne ook wel bevoelen' Zei Harry wenkbrauwwiebelend. 'Misschien later' zei ik. Harry trok een pruillip en liep weg. 'Jaloersss' riep Zayn hem na.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu