'Wie zijn die dudes?' vroeg Jessica die naar een groep jongens wees. Ze leken echt uit zo'n modellenboek te komen en het zou me niks verbazen als ze beroemd waren. 'Weet niet' zei ik. 'We moeten ze echt de deur uitwerken' Zei Jess zuchtend, 'Amanda gaat ookal slapen en ik weet niet hoelaat mam precies thuiskomt'. Amanda had Harry zo ver gekregen om haar naar bed te brengen en haar in slaap te zingen. Er waren sowieso meer dan 50 mensen binnen en buiten waren er ook nog een paar. Het was echt een enorm zooitje en ik zuchtte. Avery kwam aanrennen en duwde half haar mobiel in mn gezicht. 'Je moeder is thuis in een half uur' riep ze uit. Ik duwde haar mobiel weg en keek haar geschrokken aan. 'Dat gaat ons nooit lukken' riep ik uit terwijl ik Jessica gestrest aankeek. 'Ooh jawell' zei Jess. Ze duwde de stereo uit en klom op tafel. 'OKAY STILTE DUDES' schreeuwde ze uit, 'ZORG DAT JE WEG BENT, MN MOEDER KAN ELK MOMENT THUISKOMEN DUS SCHIETOP'. Bijna iedereen renden naar buiten behalve Megin Avery Maddie en Josh. Die begonnen meteen op te ruimen en ik liep naar buiten. 'Was echt een super feest' zei Juliet terwijl ze me een knuffel gaf, 'Ik ben nu officieel samen met Louis!'. 'Aww gefeliciteerd meid' zei ik enthousiast. 'Danku danku' zei ze lachend. Een auto kwam voorrijden en toeterde. 'Maarja zie je morgen nog well byeee!' riep ze uit terwijl ze zwaaiend naar de auto liep en instapte. Ik zwaaide terug en zorgde ervoor dat de laatste mensen weggingen. Zayn en Sarah kwamen vanuit de achtertuin aanlopen, Hand in hand. Ze zagen er allebei zo gelukkig uit!. 'Hee moeten we helpen?' vroeg Zayn. 'Nee joh' zei ik, 'Gaan jullie maar lekker naar huis!'. 'Weetje het zeker?' vroeg Sarah. Ik knikte. 'Buiten is het niet zo'n rommeltje' zei ik, 'Maar heyy ik zie julliee morgen wel weer!'. 'tot morgen' riep Sarah uit terwijl Zayn haar mee trok naar de auto. Ik liep naar binnen en sloot de deur. 'Snel gedaan of niet soms?' zei Jessica toen ik de woonkamer in liep. 'Al klaar dan?' vroeg ik. 'Zie je nog ergens rotzooi ofzo?' vroeg Jess. 'Nope' zei ik. 'Nou dan' zuchtte Jess, 'Soms ben je zo dom eah'. Ik hoorde de voordeur opengaan en niet veel later kwam mn moeder binnenlopen. 'Hee ladies' zei ze zuchtend. Haar hele gezicht was bezweet en ze veegde haar haar uit der gezicht. 'Haa moeder' zei ik. 'Het is zo warm eah' zei ze zuchtend, 'Zal ik buiten de sproeiers aanzetten?'. 'Jaa doe' riep Avery uit. 'Wat dacht je van een heel watergevecht?' vroeg Jess. 'Ik vul de waterballonnen!' riep Megin uit. 'Maddie als jij dan de waterpistolen vult' zei Mn moeder lachend, 'Jess jij zoekt flessen en Scar jij zoekt boven dingen'. De bel ging en ik liep naar de deur. Ik opende en Sarah + Zayn stonden er. 'Ben wat vergeten' zei Zayn. 'Hee' riep mn moeder uit die der hoofd om de hoek stak, 'Waarom blijven jullie niet gewoon?'. Sarah keek Zayn aan en knikte. 'Okee' zei Zayn. 'Mooi dan kunnen jullie mij mooi helpen' zei Megin. Ik rende door naar boven en botste tegen Harry aan. 'Is iedereen weg?' vroeg Harry. 'Zo'n beetje' zei ik, 'Maak je klaar voor een watergevecht Stylesss'.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...