Het was echt superwarm in de bus die propvol zat. De vrouw van de reisorganisatie hield echt superlange saaie verhalen en ik luisterde allang niet meer. Ik keek naar de helderblauwe zee die links van me lag en de groene bomen enzo. Ik wou hier wel blijven wonen, De zee en de warmte beviel me wel. 'Ik vermoord je als het weer een kuthotel is' zei Avery. 'Is het sws niet' zei Maddie, 'Het is een resort'. Het zou wel weer zo'n heel zielig iets zijn, zoals we altijd hadden. Maddie had ons nog helemaal niks laten zien en we wisten geeneens de naam. We reden door een goud hek in en allemaal bogen met schattige roze bloemetjes bogen over de bus heen. 'Hier is het' zei Maddie die haar tas pakte en op stond. De bus reed om een klein fonteintje heen en we liepen naar voren. 'Fijne vakantie' riep de chauffeur. 'Dankuwel' zei ik. Ik stapte uit en keek om me heen. Het was echt supermooi hier !. 'Yoo brooks je koffer' riep Megin die m'n koffer in m'n handen duwde. M'n koffer was niet te missen, Het was een grote koffer met de britse vlag erop en er stond keigroot Scarlett opgeschreven. Ik trok m'n koffer mee de lobby in en stond stil. Het was enorm, Links was een grote bar met erachter allemaal naakte engelen geschilderd ofzo en rechts was de balie waar Maddie al stond. Voor me stonden allemaal banken met tafeltjes en ik ging zitten. 'Hallelujah' riep Megin uit. Maddie kwam terug met sleutels en een klein turks mannetje. 'Koffer?' vroeg hij met een zwaar accent. 'Geen koffer voor jou' zei ik terwijl ik opstond en m'n koffer meetrok. De man liep voor met een sleutel in zn hand. We liepen langs een paar schattige winkeltjes en kwamen toen bij een trap. We volgden de man de trap op en al snel waren we bij het huisje. 'fijne vakantie' zei de man terwijl hij de sleutel in mn handen duwde en wegliep. 'Jullie nemen het bovenste appartement' zei Maddie. 'Yes sir' zei ik. 'De voordeur is aan de andere kant voor jullie' zei Avery. 'Kom Meginnie' zei ik terwijl ik nog een trap oprende en daar de hoek omsloeg. Ik opende de deur en liep naar binnen. Het was echt een supercute appartementje met paars/witte muren en een balkon. Ik zette m'n koffer neer en opende de deuren naar het balkon. Megin kwam naast me staan en we hingen samen over het balkonrand. 'We kunnen zo op die ginger spugen' zei ik. Ik raapte een steentje uit de plantenbak naast me en liet die in Avery's gingerhaar vallen. 'Fuck youuu' riep ze terwijl ze naar boven keek. 'Kleed je om' riep Maddie, 'En kom dan hier okeeeee?'. 'Okee mama' zei ik terwijl ik weer naar binnenliep.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...