059

691 24 0
                                    

Pov Scarlett:

Samen met Chelsea liep ik het podium op. 'Faith' zei een stem, 'Jullie hebben beide een fantastische auditie geleverd en hebben jullie samengevoegd als een groep, We denken dat jullie heel ver gaan komen'. 'Nah ik hoop het' zei Chelsea. De hele zaal was helemaal donker en er was nergens licht. Netzoals bij de audites. 'We gaan het zo doen' zei een andere stem, 'Er zitten hier 6 coaches, Aangezien elke coach jullie wil hebben hebben we iets bedacht, Jullie moeten een nummer kiezen van 1 tot 6'. '4' zei Chelsea. 'Ben je het daar mee eens Scarlett?' vroeg een stem, 'Ik zou het er niet mee eens zijn'. 'Ik ben er wel mee eens' zei ik. 'Sta maar op coach 4' zei dezelfde stem. De lichten gingen aan en ik knipperde om aan het licht te wennen. Er stonden 6 banken waarop elke bank 1 persoon zat behalve op 1, Die was leeg. Ik zag Tulisa, Cheryl Cole, Demi Lovato, Simon Cowell en Louis op de banken zitten en zwaaide vrolijk naar Louis. 'Zijn jullie niet benieuwd wie jullie coach is?' vroeg Demi lachend. 'Eigelijk wel' zei ik. 'Ik weet zeker dat jullie het echt superleuk gaan vinden' zei Tulisa. 'Ik vind het eigelijk geen goed idee' zuchtte Simon. 'Nee want je wilt hun voor jezelf hebben zodat jij dit wint' zei Cheryl. Twee armen sloegen zich om m'n middel heen en bruine krullen kietelde in m'n nek. 'Ha mister dunbeen' zei ik terwijl ik me omdraaide. 'Omg vind ik leuk' riep Chelsea. 'Je hebt de goede gekozen dus' zei Harry. Hij liet me los en kwam tussen mij en Chelsea in staan. 'FAITH' riep hij uit terwijl hij onze handen vastpakte en omhoog deed. Hij trok ons mee naar de bank en we gingen zitten. De hele zaal werd weer verdonkerd en Harry kneep zachtjes in m'n hand. Er kwam een meisje oplopen en die keek ook verbaasd om zich heen in het donker netzoals ik had gedaan. 'Leticia' hoorde ik Simon zeggen, 'Kies een nummer van 1 tot 6 en je vind je coach'. Het meisje dacht even en zei daarna: '5' Tulisa stond op en liep naar het podium toe. De lichten ging aan en het meisje sloeg haar hand voor der mond. 'Omg Tulisa' riep ze uit. 'Leticia!' riep Tulisa uit terwijl ze de hand van het meisje omhoog hield en haar daarna meetrok naar haar bank.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu