'Hier is Faith oftewel Chelsea en Scarlett!' riep een of ander raar wijf uit. We werden de studio ingeduwd en liepen richting de grote bank waarop de vrouw zat. Ze gaf ons beide een hand en twee kussen op onze wang. 'Neem plaats neem plaats!' riep ze uit. Ik ging op de bank zitten en keek de studio rond. Overal waren cameras en er zaten echt best wel veel mensen. 'Zo meiden' zei de vrouw, 'Hoe is het om opeens jezelf op tv te zien?'. 'Echt superraar' zei Chelsea lachend, 'Alsof het een heel ander iemand is'. 'Juaa echt gewoon alsof je het niet bent ofzo of dat het een droom is' zei ik. 'Vooral jij bent nu veel in het nieuws Scarlett omdat je iets hebt met de enige echte Harry Styles' zei De vrouw, 'Hoe is het ooit aangegaan? We horen allemaal verschillende verhalen maar ik wil het wel eens van jou horen'. 'Uhmm jaa we gingen uit eten' zei ik voorzichtig. 'Ooh so cute' onderbrak de vrouw me, 'En Chelsea heb jij al een vriendje?'. Chelsea schudde haar hoofd en de vrouw lachtte. 'Boyss pak je kans bij deze schone dame' riep ze uit. Chelsea schoot in de lach en ik begon nerveus aan mn nagellak te krabben. 'Dit is dus jullie eerste interview ooit' zei de vrouw, 'Hoe voelde jullie je toen jullie hoorden dat jullie samen door waren?'. 'Superblij' zei ik. 'Ik kon het niet geloven' zei Chelsea. Er klonk een piep en de vrouw begon te klappen. 'Een applaus voor Chelsea en Scarlett oftewel Faith' riep ze terwijl ze naar ons zwaaiden. Zwaaiend stonden we op en liepen we weer de studio uit. 'Dafuqq man' zei ik, 'Dat was echt fucking raar'. 'Ze luisterde geeneens' zuchtte Chelsea. Twee mannetjes verwijderden de microfoon van me en duwde me door naar mn moeder Harry en mn tante die ons opstonden te wachten. 'Je deed het echt supergoed' zei Harry die zn armen om me heen sloeg en zn lippen op de mijne drukte. Hij zoende me en trok zich meteen weer terug. 'Echt goed gedaan meisjes' zei mn moeder. 'We zijn trots op jullie' zei mn tante lachend. 'Op naaar de mac' riep Chelsea uit die alvast vooruit liep.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...