De bel ging en ik stond op om naar de deur toe te lopen. Ik was alleen thuis samen met Sam maar ik vond het zielig haar de deur open te laten doen. Beter hadden we gewoon een knopje en een camera zodat je vanaf de woonkamer kon zien wie er was en dan zo de deur kon opendoen met dat knopje. Ik opende de deur en Harry kwam binnenlopen. 'Ik heb goed nieuws voor je' zei Harry lachend terwijl hij de deur dichtduwde en me een knuffel gaf. 'Nou vertel het eens meid' zei ik. 'Je kunt je hechtingen eruit laten halen' zei hij, 'Ik heb al een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en je kunt meteen terecht'. Haha dafuqq, Ik was die dingen al helemaal vergeten, Serieus hoe kwam hij erop om een afspraak ervoor te maken?. 'Sam' riep ik uit. Samantha kwam aanrennen en keek met grote ogen naar Harry. 'Wat een cutie' zei Harry. 'Dat is nou Samantha' zei ik. 'Jij bent Harry' zei Sam. 'Goh nee je meent het' zei ik sarcastisch. 'Jij hangt helemaal in Skelet's kamer' zei ze. Harry schoot in de lach. 'Nou kom skeletje en sam' zei hij, 'We gaan richting het ziekenhuis!'.
Zonder hechtingen en zonder Samantha kwam ik terug. M'n moeders auto stond er weer wat betekende dat zij en Jess alweer terug waren. Amanda's fiets stond ook al in de tuin en Josh z'n auto een stukje verderop. 'Ooh geweldig' zei ik terwijl ik de deur openduwde. 'Waarom ben je geen 16?' hoorde ik Amanda roepen, 'dan kwam de hele filmploeg hier om je zwangerschap te filmen'. Ik en Harry schoten in de lach en ik trok Harry mee de woonkamer in. 'Daar heb je hun ook weer' zei Josh. 'Elloo' zei ik. 'Geen jetlag?' vroeg Josh. Ik schudde m'n hoofd. Het was in Turkije 2 uur later geweest dus het viel wel mee. 'Kut' riep ik uit, 'Ik moet Megin nog bellen!'. Ik greep m'n mobiel en rende naar de keuken. Ik zocht Megin's nummer op wat echt gewoon uren leek te duren en belde haar op. 'Ewaa nigga!' riep megin vrolijk zoals altijd, 'Veilig geland?'. 'Uhm nee' zei ik, 'Daarom bel ik je ook'. 'Stomme droogkloot! Dat sloeg echt nergens op'. 'Weet ik toch, Jou vraag of we veilig geland zijn sloeg ook nergens op'. 'En hoe is het weer in London?' 'Vies zoals altijd' 'Hier is het nog warmer dan eerst, Be jell'. 'Okay Okay!' 'Hoe vond Amanda je cadeautje?'. 'Idk, Nog niet gegeven'. 'Ga het geven en bel me terug'. Megin had opgehangen en zuchtend legde ik m'n mobiel weg. Megin had er voor gezorgd dat ik een of ander vreselijk pakje voor Amanda had gekocht. Ik liep terug de woonkamer in en greep m'n tas. 'Wat ga jij doen dan?' vroeg Amanda. Ik greep het tasje waar het pakje in zat en duwde het in haar handen. Jess Josh en Harry schoten in de lach. 'Ga naar boven, Trek het aan en kom weer terug' zei ik. Amanda liep met het tasje naar boven en m'n ma keek me verbaasd aan. 'Wat zit er in?' vroeg ze verbaasd. 'Dat wil je niet weten' zei ik zuchtend. Ik wist gewoon zeker dat Amanda het helemaal geweldig zou vinden en het elke dag aan zou doen en ik dan helemaal voor gek zou lopen als ik met der buiten liep.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...