015

1.2K 38 2
                                    

'Dus' zei Maddison zuchtend, 'Waar gaan we dit jaar eens heen?'. 'Mexico' riep Avery uit. Ze bond haar gingerkrullen in een knotje en keek me met een lach aan. 'En ik weet zeker dat Scarlett wel met me mee gaat' zei ze. 'Ja en daar zeker verkracht en vermoord worden?' zei ik zuchtend, 'nee dankje, en daar hebben ze trouwens fucking grote slangen'. Megin lachtte. 'En als we nou naar Azië gaan?' vroeg Maddison. 'Verenigde staten' riep Megin uit. 'Australie' riep ik. 'Canada' riep Maddison. 'we vinden nooit iets' zei ik zuchtend. Zo ging het elk jaar en elk jaar vonden we iets en ELK jaar hadden we echt een pruthotel. Vorige keer gingen we naar Griekenland, Dat was de ergste vakantie tot nu toe, Iedereen werd ziek en het hotel was echt slecht en niks aan. 'New york' riep Megin nu. 'Jaa' riep ik uit. 'Dat is fucking duur' riep Maddie uit, 'Ik ga ook echt geen 12 uur in een vliegtuig zitten, Laten we gewoon in Europa blijven'. Ik rolde met m'n ogen. 'Okee dan' zei Avery, 'Dan zoek jij maar wat'. 'okee' zei Maddie. Ik ging op de grond zitten en greep wat onder m'n bed vandaan. 'Dude' zei ik terwijl ik Megin een of ander propje toegooide, 'ik verveel me'. 'Ik boek vanavond wat' zei Maddie, 'Alleen als jullie beloven mee te gaan'. 'Ik beloof het' zei ik. 'Moooii' zei Maddie. M'n moeder kwam binnenlopen en legde een stapel met schone kleren op m'n bureau. 'En meiden al wat gevonden?' vroeg ze. 'Maddie gaat vanavond wat boeken' zei Avery. 'Het moet wel een last-minute zijn' zei m'n moeder, 'Oh ja Scar ik heb gehoord dat je vanavond niet mee-eet?'. 'Is dat zo?' vroeg ik. 'Jupp' zei m'n moeder, 'Jij en Jessica gaan uit eten'. 'pff ik wil niet met Jess' zei ik. 'je ziet wel' zei m'n moeder. ze liep de kamer uit en ik trapte m'n deur dicht. 'Vanavond gaan we met z'n alle uiteten' zei Megin die in haar handen wreef. 'Als ik die klote reis heb geboekt' zei Maddie. 'Yessh' zei ik. Er werden steentjes tegen m'n raam aangegooid en ik sprong op. 'Dafuq man' zei Megin. We renden met z'n 4e naar het raam maar er was helemaal niemand. 'Guys ik denk echt dat we aan vakantie toe zijn' zei Avery zuchtend.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu