048

753 28 5
                                    

Pov Romy:

Er waren een paar dagen over. In die paar dagen dat wij hier waren was er best wel veel gebeurd, Leuke dingen en minder leuke dingen maar alles was tot nu goed gekomen. Ik had serieus de tijd van m'n leven hier met de meiden en de jongens. Het was ongelovelijk hoe 7 onbekende meiden opeens 7 van je beste vriendinnen konden worden. Allemaal waren ze anders en allemaal hadden ze wel iets wat ze speciaal maakte. Hoe een pakje koekjes je leven kon veranderden..

Ik keek naar Harry en Scarlett die samen naar bovenrende in een glijbaan. Het was midden in de nacht en je mocht hier eigelijk geeneens meer komen. De glijbanen stonden uit dus het moest echt keimakkelijk zijn om boven te komen. Ik hoorde gegil en er klonk een keiharde plons. Scarlett was in het water gesprongen en Harry was achter haar aangesprongen. Harry had zijn armen om haar heen geslagen en duwde zijn lippen op de haren. Ik keek de andere kant op en zag Liam aankomen lopen met een zwart doekje in z'n handen. Ik zwaaide naar hem en hij kwam naast me zitten. Hij klopte zachtjes op m'n knie en lachtte. 'Je moet naar Niall toe' zei hij. 'Waar is ie dan?' vroeg ik. 'Op een geheime locatie die niemand behalve ik weet' zei Liam geheimzinnig, 'Zal ik je er heen brengen?'. 'Juaa doe maar' zei ik. Liam bedekte m'n ogen een blinddoek en ik giechelde. Ik probeerde het ding weg te duwen wat me dus niet lekte. 'Haal dat ding wel Li' zei ik lachend. 'Nee nee' zei hij, 'Kom mee'. Liam hielp me omhoog en trok me mee. Ik liep voorzichtig over de tegels heen, Het was raar om niet te kunnen zien waar je liep of waar je was !. 'Li?' vroeg ik, 'Waar gaan we heen?'. 'Kom je snel genoeg achter' zei Liam geheimzinnig. 'Pff' zuchtte ik. Ik was echt bang dat ik ergens tegen aan zou lopen als Liam even niet opletten ofzo. De tegels veranderde in zand en ik hoorde de golven. We waren dus op het strand. 'Thanks bro' hoorde ik Niall zeggen. 'No problem' zei Liam. Hij liet me los en ik voelde hoe twee handen de blinddoek losmaakte. Ik knipperde een paar keer om aan het felle licht van de kaarsjes te wennen. Mijn mond viel open en tranen vulde m'n ogen. Niall had een heel stuk strand versierd met kaarsjes, Hij had er een keigroot hart van gemaakt en met kaarsjes I Love You Romy erin geschreven. Midden in het hart, vlakbij de letters stonden twee palmbomen waar hij een hangmat tussen had gespannen. 'Omg Niall' zei ik zachtjes. Hij keek me aan met een glimlach op z'n gezicht. Zijn blauwe ogen waren zelfs nog mooier bij het kaarslicht en ik smold half weg. 'Vind je het mooi?' vroeg hij, 'Ik wou je gewoon even laten weten dat ik van je hou'. Hij sloeg z'n armen om m'n middel heen en keek me aan. 'I love you more Nialler' zei ik zachtjes terwijl ik mijn lippen op de zijne drukte. Ik hield meer van die jongen dan iemand zich ooit kon voorstellen..

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu