064

682 25 0
                                    

'Dus wie gaat wat zingen?' vroeg Jess die naast me was verschenen. 'Chelsea doet sws het eerste couplet' zei ik. 'Geloof me we komen daar wel over uit' zei Chelsea. 'vast wel' zei ik. Het was echt een superschattig en vrolijk lied. De deuren gingen open en een cameraploeg kwam weer naar binnen. 'De openingsact is er' zei een van de mannen tegen Harry en Harry knikte. Harry pakte m'n hand en trok me mee naar de zaal. Op het podium stonden de Janoskians en ik draaide me om naar Chelsea. 'Ik zei het je toch' zei ik lachend. Chelsea staarde naar Luke en begon hyper te springen. Harry lachtte en sloeg z'n arm om me heen. Simon liep het podium op en pakte de microfoon. 'Dit zijn de janoskians' zei Simon, 'Als je ze niet kent moet je ze echt een keer opzoeken op Youtube maar ze zingen ook nog'. 'Gelukkig wel ja' zei Chelsea zachtjes die naast me was komen staan. '

Ze hadden alleen Chelsea uitgekozen en ze had me helemaal lonely gelaten. 'We kunnen net zo goed naar huis gaan' zei ik tegen Megin. 'Eigelijk wel ja' zei Megin. 'Stiekem jat Chelsea gewoon Luke mee naar huis vanavond' zei Jess lachend. We liepen rond in de zaal terwijl iedereen echt heel serieus aan het repeteren was. Ik duwde m'n hoofd tegen een raampje aan en zag een hele cameraploeg staan om Chelsea en Luke heen. 'KOM EENS' riep ik uit. Jess duwde haar hoofd ook tegen het raampje aan. 'Hebben ze wat?' vroeg Megin die zich er ook naast duwde. 'weet ik veel' zei ik. De camera's draaide zich om naar ons en ik liep snel weer weg. Harry liep heen en weer langs het podium en ik huppelde naar hem toe. 'Ha ik zocht je al' zei hij. 'Ik jou niet' zei ik, 'Grapje'. Harry draaide zich om en keek om zich heen. Ik schoot in de lach. Hij had allemaal wasknijpers aan z'n shirt hangen en ik keek om me heen of ik ergens een janoskian zag. Beau gebaarde dat ik er stil over moest zijn en ik stak m'n duim naar hem op. 'Dus uhmm.. ' zei Harry. Ik hoorde een verlegen toon in z'n stem en ik draaide me terug naar Harry. 'Zullen we vanavond naar de bios?' vroeg hij. 'Is goedd' zei ik. 'Ik pik je op rond 8e okee?' vroeg Harry. 'HARREEEH' riep May uit die naar Harry toe kwam lopen en haar armen om z'n nek sloeg. Een steek van jaloersheid kwam door me heen en ik liep terug naar Jess. Ik draaide me om en keek naar Haz die met May was meegelopen. 'klitteband' zei ik zuchtend. 

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu