Pov Megin:
Doodmoe opende ik de deur en liep ik naar binnen. Ik gooide m'n tas in op de trap en trapte de deur dicht. 'LIAM IK BEN THUIS' schreeuwde ik. Geen reactie. Ik wachtte een paar minuten voordat ik naar de keuken liep. Ik had echt gehoopt dat hij thuis zou zijn als ik thuiskwam maar nee, Hij was weer ergens anders heen. Ik trok de koelkast open en greep er een blikje energie uit. Die had ik nu wel nodig, Koffie zetten duurde me toch te lang. Ik opende het blikje en nam een slok. Ik hoorde gehoest uit de woonkamer komen en glimlachtte. 'Je mag best wel antwoorden' zei ik terwijl ik de woonkamer inliep. Liam zat op de bank en keek me een beetje nerveus aan. 'Sorry' zei hij glimlachend, 'Uhm ik had je niet gehoord'. 'smoesjes' zei ik lachend. Liam stond op en pakte m'n hand vast. 'Ik wil je wat laten zien' zei hij. 'laat eens zien dan' zei ik. Hij trok me mee door de keuken heen naar de achterdeur. 'Ogen dicht' zei hij lachend terwijl hij m'n hand losliet. 'waarom?' vroeg ik. Hij pakte een theedoek en bond die voor m'n ogen. 'Als je me maar niet gaat verkrachten in de bosjes vind ik het goed' zuchtte ik terwijl ik om me heen voelde. Liam pakte m'n hand vast en ik hoorde hoe de deur open ging. Waar de fuq was hij mee bezig? Wat ging er gebeuren?. Liam trok me mee en ik voelde de blaadjes van de struiken al in m'n gezicht. 'Je kan dit niet Payne' zei ik zuchtend terwijl ik met m'n losse hand iets uit m'n gezicht veegde. Ik hoorde Liam lachen en ik voelde hoe de theedoek werd weggehaald. Ik knipperde een paar keer met m'n ogen om aan het licht te wennen. Ik hield m'n adem in en ik voelde hoe tranen m'n ogen inliepen. De hele tuin was verlicht door kaarsen die in het midden een hartje vormde waar: "Marry me Megin" in stond. Het zag er zo mooi uit!. Het leek wel een droom. Ik keek naar Liam die voor me geknielt zat en een doosje vasthad. 'Please Megin Marry me' zei hij terwijl hij het doosje opendeed.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...