040

812 30 0
                                    

'Zo Gossink hoe gaat het met jou?' Vroeg ik toen ik een stoel meesleepte naar het ziekenhuisbed en er op ging zitten. 'Ik ga niet dood ofzo' zei Megin lachend, 'Dus jaa het gaat prima, heb je gehoord wat er hier gisteravond is gebeurd?'. Ze keek me aan met haar grote blauwe ogen en ik schoot in de lach. 'Ze hebben me gelukkig niet meegenomen naar hun gekkehol' zei Megin. 'Geloof me Dude' zei ik, 'ons bijna wel'. Megin lachtte en schudde haar hoofd. 'Ben je hier alleen?' Vroeg ze. 'Jupp' zei ik, 'heel stiekem weggegaan van de rest'. 'Dacht ik al' zei Megin, 'Ze laten me zo wel weer gaan, ik mankeer niks'. 'Jaaman' zei ik, 'en dan keren we samen terug naar het resort netalsof er helemaal niks is gebeurd'. 'Wat hebben ze met momo gedaan?' Vroeg Megin. 'Weet ik veel' zei ik, 'Wss in dat gekkehuis gestopt ofzo'. Ik drukte op een knop en een lampje begon te branden. Op hetzelfde moment ging mn mobiel af en ik nam op: 'met Scarlett?' 'Scar waar ben je?' 'Ik heb de eerste vliegtuig naar China genomen en ben nu op weg naar Australië om een koala op te halen, daarna vlieg ik door naar London en blijf ik daar met m'n koala of misschien neem ik ook wel een kangaroe mee' Ik hoorde Harry door mn phone heen lachen en ik glimlachtte. 'Blijf daar okee?' 'Beloof niks Styles' Harry hing op en ik legde mn phone weg. 'Droogkloot' zei Megin. Dokter Pimplebottom kwam binnenlopen. 'Megin ik ontsla je nu uit het ziekenhuis' zei ze, 'en zorg dat je meteen weg bent uit dit ziekenhuis okee?'. Megin stapte uit het bed en waggelde naar de deur. 'Weg hier' zei Pimplebottom, 'Dit is echt geen plek voor britse meisjes om rond te hangen, vooral niet na deze uitbraak'.

We kwamen aan in het resort en Liam zat samen met Jess op het fonteintje. 'Megin' riep Liam uit terwijl hij naar Megin toerende en haar optilde. 'Jessss' riep ik uit terwijl ik naar Jess toerende en haar in het fonteintje duwde. 'Omgg klote Scarlett' riep ze uit. 'Hee brooks kom eens hier' riep Megin uit, 'ik ben iets helemaal vergeten!'. Jess greep mn arm vast en trok me de fontein in. 'Karma bitch' riep ze lachend uit, 'Happy birthday sis!'. Ze gaf me een knuffel en ik sprong lachend uit de fontein. Ik rende naar binnen en vluchtte door de lobby naar buiten. Juliet Romy en Sarah zaten met zn drieën bij het zwembad en ik ging erbij zitten. 'Iedereeen zoekt je' zei Sarah lachend. 'Gevonden' zei ik lachend. 'En hoe voelt het nou om 17 te zijn?' Vroeg Juliet. 'Oud' zei ik, 'eindelijk niet veel anders'. Romy lachtte. 'Hoe gaat het met Megin?' Vroeg Sarah. 'Goedd' zei ik, 'Ze is alweer hiero'. Megin kwam aanlopen en ik zwaaide. 'HAPPY BIRTHDAY BROOOKS C'MON PEOPLEEE SINGGGGG' riep ze uit. Iedereen draaiden zich naar mij en begon Happy birthday te zingen. Dit was zelf nog erger dan mn verjaardag thuis vieren. Toen ze uit waren gezongen kwam iedereen me feliciteren en daarna trok Megin me mee richting de zee. 'Ik haat jee' zei ik lachend. 'Nu nog Hazz zien te vinden' zei Megin lachend. 'Omg !egin zullen we waterfietsen op de zee?' Vroeg ik toen ik mensen met een waterfiets richting een eilandje midden in de zee zag gaan. 'Vraag dan de andere ook mee' zei Megin. Ze trok me mee richting het huisje en onze deur stond wagenwijd open. 'Serieus ze is hier niet hoor' zei Harry. 'Nee want ik ben hier' zei ik. Megin legde mn mobiel in de kluis neer en klapte in der handen. 'Waterfietsen!' Riep ze uit.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu