023

988 33 7
                                    

We hadden nog een kwartier om rond te hangen bij het meetingspoint. 'Jezus dit is saai' riep Megin uit, 'Zullen we wat gaan doen ofzo?'. 'Wat wil je hier doen?' vroeg ik. 'Weeet ik veel' zei Megin. 'Verstoppertje' zei ik lachend. 'Omfg nee' zei Maddie. 'Ga Liam wakker bellen' zei ik.'Okeee' zei Megin die haar mobiel greep. 'Dan halen wij wel starbucks' zei Avery die Maddie meetrok richting starbucks. 'Beter maken ze ook skittleswinkels' zei ik. Megin knikte en ging op een bankje zitten. Voor ons stonden twee van die mega grote buddha beelden of wat het ook was. Ik rende erheen en ging erop een zitten. Ik greep m'n mobiel en ging foto's kijken. Bij elke foto die ik zag kreeg ik een flashback. Bij de eerste foto samen met Harry stopte ik, Het was op die dag geweest dat we ze ontmoeten, Het was nog in die ene ruimte waar we als eerst waren. Jess had de foto genomen terwijl we twister deden. De volgende foto was genomen in de stad toen ik samen met Harry en Louis op een of ander beeld probeerde te klimmen. 'Dafuq man' riep Megin uit. Ik keek op en zag dat Megin een of ander kind aan der been had hangen. 'Hee je hebt vrienden' riep ik uit. Avery en Maddie kwamen terug en gaven me een beker aan. 'Hot choco' zei Maddie. 'Pedo' zei Avery lachend toen ze het kind aan Megin's been opmerkte. 'Haal het weg' zei Megin lachend. Onze vlucht werd omgeroepen en ik stond op. 'Let's go' zei Maddie.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu